عناوین خبری پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱

وزیراقتصاد گفت: امسال هیچ حکم قانونی ناظر بر تعیین سقف و تعداد گردش نداشته‌‌‌‌‌‌‌ایم و بنای دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری تکیه بر خوداظهاری است.براساس آخرین آمار، از ابتدای پیاده‌‌‌‌‌‌‌‌روی تاکنون ۹۳ نفر فوت کرده‌اند که طبق اعلام، بستگان آنها برای دریافت خسارت می‌توانند با در دست‌داشتن مدارک لازم، به شرکت و شعب بیمه سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.کاربران اینترنت از فیلتر شدن اینستاگرام، واتس‌آپ و حتی سرویس‌های گوگل خبر می‌دهد و برخی نیز تنها به اینترنت ملی دسترسی دارند.سرمایه‌گذارها و تریدرهای ارزهای دیجیتال هنگام انتخاب بهترین سکوی تبادل علاوه‌بر توجه به پارامترهای امنیت، تنوع کوین، سهولت استفاده، واریز و برداشت سریع و وجود اپلیکیشن موبایل، کارمزد دریافتی پلتفرم رمزارز را به عنوان یکی از معیارهای اصلی انتخابشان در نظر می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سرخط اخبار بانکی و پرداخت روز پنج شنبه 31 شهریور 1401 را در این صفحه دنبال کنید.

ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی در بستر نوآوری

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در افتتاحیه سلسله رویدادهای «نوآوری بهره‌ور» تاکید کرد: در برنامه عملیاتی ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی، شاخصی با عنوان «نوآوری بهره‌ور» تعریف شده است که بر اساس آن دستگاه و سازمان باید مساله خود را از طریق نوآوری بهره‌ور حل کند.

حکم قانونی برای تعیین سقف تراکنش در تفکیک حساب ها وجود ندارد

وزیراقتصاد درباره اقدام دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری با انتقاد از کم‌دقتی در خبررسانی در این مورد گفت: امسال هیچ حکم قانونی ناظر بر تعیین سقف و تعداد گردش نداشته‌‌‌‌‌‌‌ایم و بنای دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری تکیه بر خوداظهاری است.

ردیابی ویروس کرونا از طریق ماسک هوشمند

محققان ماسکی ابداع کرده‌‌اند که در ۱۰ دقیقه ویروس کرونا را ردیابی می‌کند. به گزارش ایندیپندنت، این پوشش صورت بسیار حساس می‌تواند ویروس جدید را در هوا ردیابی کند و به وسیله اپلیکیشن در موبایل به کاربر هشدار دهد.

بی رغبتی حقیقی ها و حقوقی ها در خرید اوراق

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9