اینترنت برای مسائل امنیتی محدود شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است، گفت: بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌هایی که این روزها وجود دارد، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم گیری و اعمال شود، ولی در کل ما کاهش باند نداشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عیسی زارع پور  در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در روزهای اخیر سرعت اینترنت کم شده و پهنای باند کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: پهنای باند کاهش پیدا نکرده است. ما این موضوع را به صورت مستمر رصد می‌کنیم. بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌ها که این روزها است، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم گیری و اعمال شود، ولی در کل ما هیچ کاهش پهنای باندی نداشته‌ایم و پهنای باند مورد نیاز کشور را به صورت روتین تامین می‌کنیم.

این عضو دولت همچنین در ارتباط با روند پیوستن دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات تصریح کرد: همانطور که می‌دانید تا آخر شهریور ماه دستگاه‌ها مکلف شده‌اند که پنجره خود را راه اندازی کنند و تا دیماه به پنجره خدماتی که وزارت ارتباطات راه اندازی می‌کند بپیوندند.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  34