مدیریت سلامت مالی و رفاه روانی کاربران

Railsr، پلتفرم پیشرو تجارب مالی جهانی، با Maslife همکاری می‌کند

نیلوفر ادیب‌نیا؛ Railsr، پلتفرم پیشرو تجارب مالی جهانی، در خبری اعلام کرد که با Maslife همکاری می‌کند تا یک برنامه مالی را راه‌اندازی کند که سلامت مالی و رفاه روانی را با هم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Railsr، پلتفرم پیشرو تجارب مالی جهانی، در خبری اعلام کرد که با Maslife همکاری می‌کند تا یک برنامه مالی را راه‌اندازی کند که سلامت مالی و رفاه روانی را با هم پشتیبانی می‌کند.

همچنین این برنامه توسط Mastercard و Checkout.com هم پشتیبانی می‌شود.

ماسلایف Maslife مبتنی بر تحقیقات مستند است که معتقد است که سلامت روانی و جسمی تأثیر زیادی بر سلامت مالی دارد.

Maslife ویژگی‌های پیشرو پرداخت و بانکداری را با ترکیبی مبتکرانه از گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا کاربران را ترغیب کند تا تغییرات ساده‌ای در روال روزانه خود ایجاد کنند که منجر به نتایج مثبت بلندمدت شود.

برنامه Maslife مجموعه کاملی از برنامه بانک تلفن همراه با فناوری پیشرفته را ترکیب می‌کند و تاکید زیادی بر تناسب اندام دارد.

با ردیاب‌های ورزشی، آموزش‌های یوگا و کارگاه‌های مدیتیشن که به‌طور خاص برای حفظ حرکت و انگیزه کاربران طراحی شده‌اند.

Maslife همچنین قابلیت Apple Pay/Google Wallet را با پشتیبانی Mastercard راه اندازی کرده است.

کش امینی، بنیانگذار و مدیر عامل ماسلایف، گفت: من و تیمم از حمایت بی‌نظیر و واکنش مثبت به ماسلایف شگفت‌زده شدیم.

هیچ برنامه دیگری در بازار آنچه را که ما می‌توانیم انجام نمی‌دهد، با رویکرد منحصربه‌فرد Maslife برای بهبود زندگی مردم با مراقبت از امور مالی آن‌ها و در عین حال از سلامت و سلامت روانی آن‌ها حمایت می‌کند.

اقدامات ما تازه شروع شده است. در آینده نزدیک طیف گسترده ای از خدمات پرداخت مدرن از جمله کیف پول رمزنگاری (دارایی دیجیتال) را ارائه خواهیم داد.

این به کاربران امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارز را می‌دهد و تقاضای فزاینده برای خدمات پرداخت سنتی و کریپتو ترکیبی را برطرف می‌کند.

Maslife در حال حاضر در حال ساخت یک پلتفرم B2B برای ارائه ویژگی‌های رفاهی متناسب با مشاغل و کارمندان آن‌ها است که در سه ماهه اول سال 2023 عرضه می‌شود.

برنامه Maslife نسخه بتا را در ماه می 2020 راه اندازی کرد و به سرعت بیش از 6500 شرکت کننده فعال را جذب کرد.

لیست انتظار فعلی آن حدود 28000 کاربر است. راه اندازی کامل در  بریتانیا برای 12 سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده است، با عرضه اروپایی در آلمان، فرانسه و ایتالیا در سه ماهه دوم سال 2022 که در حال حاضر ارزش شرکت حدود 22 میلیون پوند است.

امکانات ساخته شده در برنامه Maslife عبارتند از:

  • ابزارهای خرج آگاهانه، حساب های چند ارزی، کارت های نقدی، مبادله ارز، نقل و انتقالات، و طیفی از کیف پول های رمزنگاری شده.
  • گام شمار، ضبط کننده فاصله، کالری شمار، مدیتیشن هدایت شده و برنامه های یوگا.
  • جوایز انحصاری برای دستاوردهای درون برنامه ای، بازگشت نقدی، تخفیف های خرده فروشی و موارد دیگر.

Railsr، شریک Mastercard Fintech Express، تعدادی خدمات را از طریق پلتفرم تجارب مالی جهانی خود ارائه می دهد.

این خدمات عبارتند از خدمات صدور و پردازش کارت، بانکداری به عنوان خدمات و صدور مجوز، امکان ارائه کارت های مجازی و فیزیکی و حساب های اختصاصی به کاربران خود را به Maslife می دهد.

لوئیزا موری، رئیس باشگاه مشتریان کلیدی Railsr، گفت: ما از شراکت با Maslife در این پروژه هیجان‌انگیز خرسندیم. این نوعی ابتکار است که ما در یک مشارکت به دنبال آن هستیم و مشتاقانه منتظر ارائه پشتیبانی و خدمات مورد نیاز آنها برای رشد و شکوفایی شرکت هستیم.

کش امینی، موسس و مدیرعامل Maslife افزود: ما با Railsr شریک شدیم زیرا آنها سابقه صنعتی قوی دارند و تعدادی سازمان موفق را در کارنامه خود دارند و ما از اینکه آنها ما را در سرمایه گذاری حمایت می کنند هیجان زده هستیم.

دفتر مرکزی Railsr در لندن است و دفاتری در سنگاپور، ایالات متحده، استرالیا، لیتوانی، آلمان، فیلیپین، ویتنام و سریلانکا  هم دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  42