تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / افتتاح اولین اپلیکیشن سواد مالی توسط Verity

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 28شهریور همسان با 19 سپتامبر2022، سرمایه ده میلیون دلاری شرکت فناوری سرمایه گذاری Jacobi و افتتاح اولین اپلیکیشن سواد مالی توسط Verity است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در زیر می‌توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار 24 ساعت گذشته در حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات مشاهده کنید:

سرمایه ده میلیون دلاری شرکت فناوری سرمایه گذاری Jacobi.

شرکت فناوری سرمایه گذاری Jacobi. اعلام کرده است که 10 میلیون دلار سرمایه در سری A با همکاری  شرکت سرمایه گذاری کوئینزلند جمع آوری کرده است.

UniCredit به نوآوری در پرداخت های بین المللی ادامه می دهد

UniCredit به نوآوری در پرداخت های بین المللی ادامه می دهد و به عنوان اولین بار در ایتالیا راه اندازی سرویس “SWIFT Account Pre-validation” را اعلام می کند که این فین تک به شرکت ها اجازه می دهد در زمان واقعی وجود حساب یک ذینفع خاص و وضعیت عملیاتی آن را تأیید کنند.

افتتاح SME Finance در فنلاند

SME Finance، فناوری فین‌تک که تامین مالی رشد را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ابداع می‌کند، در فنلاند افتتاح شده است و نوید تامین مالی رشد عادلانه‌تر و سریع‌تر را برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر کشور که با شکاف بودجه ۲ میلیارد یورویی مواجه هستند، می‌دهد.

افتتاح اولین اپلیکیشن سواد مالی توسط Verity

Verity، استارت‌آپ فین‌تک که مأموریت دارد به کودکان و نوجوانان بیاموزد چگونه کسب درآمد کنند، پس‌انداز کنند و بتوانند مسئولانه خرج کنند، اولین اپلیکیشن سواد مالی و بانکی خانواده را با کارت‌های پرداختی  برای کودکان، که اکنون در خاورمیانه و شمال آفریفا  زندگی می‌کنند، رسما راه‌اندازی کرده است.

برنامه Verity و کارت اعتباری ویزا به کودکان از سن هشت سالگی امکان می دهد مهارت های مالی شخصی خود را در یک محیط واقعی به کاربرند و این مهارت‌ها را تقویت کنند.

مشارکت Teenit با پلتفرم فریمیوم Nordigen

ابزار مدیریت مالی شخصی Teenit از پلتفرم فریمیوم Nordigen استفاده کرده است تا داده‌های بانکی باز را برای ایجاد بینش دقیق و انجام تجزیه و تحلیل دقیق جمع آوری و منتشر کند.

انتصابات جدید در United Fintech

کریس کودو به عنوان مدیر ارشد ارتباطات در United Fintech منصوب شده است.

 United Fintechفین‌تک یک مرحله‌ای برای بانک‌ها، صندوق‌های تامین اعتبار  و مدیران دارایی است

Railsr، پلتفرم پیشرو تجارب مالی جهانی، با Maslife همکاری می‌کند

Railsr، پلتفرم پیشرو تجارب مالی جهانی، در خبری اعلام کرد که با Maslife همکاری می‌کند تا یک برنامه مالی را راه‌اندازی کند که سلامت مالی و رفاه روانی را با هم پشتیبانی می‌کند که توسط Mastercard و Checkout.com هم پشتیبانی می‌شود.

همکاری  Mollie و Vonage

امروز، Mollie، یکی از ارائه دهندگان خدمات مالی در اروپا که سریع‌ترین رشد را دارد، اعلام کرد که توسط Vonage، یک رهبر جهانی و فین تک پیشرو در ارتباطات ابری، به عنوان ارائه‌دهنده پرداخت استراتژیک برای محصول Jumper.ai Vonage در سراسر اروپا انتخاب شده است.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90