همه چیز درباره هتل درویشی

ایران یکی از کشورهای خاورمیانه است که از نظر تعداد هتل و کیفیت هتل‌ها دست کمی از کشورهای توریستی خلیج فارس و ترکیه ندارد.

شهر مشهد یکی از مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود که بیشتر هتل‌های باکیفیت ایران در آن ساخته شده است؛ هتل‌های مجلل که اغلب خدمات و امکانات فراوان والبته بی‌نظیری ارائه می‌دهند.

یکی از این نمونه‌ها هتل درویشی مشهد است که طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی این هتل قیمت و امکانات آن می‌پردازیم و سعی می‌کنیم تا مکان‌های دیدنی نزدیک آن را بررسی کنیم.

هتل های مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است. پس طبیعتا از ریز و درشت مردم آن در فکر خانه‌ای برای اجاره دادن به زائرهای این شهر هستند. هر کسی به وسع خودش در این شهر مسافر خانه، هتل یا خانه‌ای را آماده کرده و به مردم اجاره می‌دهد.

یکی از هتل‌های بی‌نظیر، زیبا، مجلل، نوساز و مدرن این شهر هتل درویشی است که نمونه‌اش در سراسر کشور آسان پیدا نمی‌شود! در ادامه بیش از پیش این هتل مجلل را می‌شناسید.

مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از معدود هتل های مشهد است که آن را نزدیک اماکن اضطراری ساخته‌اند. این هتل بین خیابان‌های امام رضا 26 و 18 در لاین رفت به سمت حرم قرار گرفته است.

روبروی هتل بیمارستان موسی بن جعفر و کنار آن دو بانک سپه و ملی قرار دارد. همین امر سبب شده تا کسانی که هتل درویشی را به‌عنوان محلی برای اسکان انتخاب می‌کنند، دردسری از بابت دسترسی به این‌جور اماکن نداشته باشند. ویژگی بعدی هتل نزدیکی پمپ بنزین به آنجا است که این امر تردد خودرو را برای شما راحت‌تر می‌کند.

هتل مدینه الرضا مشهد https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-madineh-reza هم یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) است.

مهم‌ترین چیزی که تقریبا بیشتر توریست‌های مشهد به همین دلیل راهی این شهر می‌شوند، حرم امام رضا است. فاصله حرم تا هتل با پای پیاده کمی زیاد به‌نظر می‌رسد؛ اما با استفاده از خط اتوبوس سریع‌السیر که ایستگاه آن روبروی هتل است، پنج دقیقه طور می‌کشد.

شما می‌توانید برای رفت‌وآمد به حرم از تاکسی‌های 24 ساعته درب هتل استفاده کنید که در هر ساعت از شبانه روز منتظر مسافر هستند.

یکی دیگر از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد که نزدیک هتل درویشی قرار گرفته، خانه ملک است. خانه ملک، در گذشته منزل ملک‌التجار یکی از به‌نام و سرشناس‌ترین افراد زمانه خود بود.

این بنا حدودا یک کیلومتر با هتل درویشی فاصله دارد و اگر اهل پیاده‌روی باشید، مدت زمان زیادی تا آن‌جا طول نمی‌کشد.

امکانات و ویژگی‌های هتل درویشی

بین همه هتل های مشهد نمی‌توان نمونه‌ای شبیه هتل درویشی یافت که از نظر امکانات همتای آن باشد. این هتل در هر زمینه‌ای که مسافر به آن احتیاج داشته باشد، خدمات و امکاناتی پیش‌بینی کرده است.

در اتاق‌های این هتل امکاناتی مثل IPTV شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی، دمپایی، آب رایگان، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش و… به‌صورت عمومی قرار گرفته‌اند. این وسایل در همه اتاق‌های این هتل هستند و امکانات خاص برای افراد خاص درصورت درخواست شما فراهم می‌شوند.

همواره امکانات و خدمات خوبی در زمینه‌های تفریحی، عمومی، پذیرش، رفت‌وآمد، بهداشتی و… در این هتل داده می‌شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای تفریح بیشتر اگر جوان هستید یا فرزند نوجوان و جوان دارید، مطمئنا از بازی‌های کامپیوتری و… لذت می‌برید. در این هتل گیم نت بزرگی با انواع بازی‌های دیجیتالی طراحی شده که می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین استخر و مجموعه آبی آن مثل سونا و جکوزی و… در این هتل ساخته شده‌اند.

زمین ورزش، باشگاه بدنسازی همراه با تجهیزات آخرین مدل، باشگاه بیلیارد و… جزو دیگر امکانات هتل درویشی است که افرادی غیر از مسافران نیز از آن استفاده می‌کنند.

همراه خدمات تفریحی در این هتل خدمات عمومی نیز ارائه می‌شود. خدماتی مثل بیدارباش و… در این هتل دم دست‌ترین خدمات هستند. خدمات مراقبتی و بهداشتی مثل ماساژ درمانی، آب درمانی، آرایشگاه و… در این هتل درنظر گرفته شده است.

هتل درویشی مشهد اماکن مهم زیادی نیز دارد. در این هتل امکان استفاده از رستوران، کافی‌شاپ، سالن آمفی تئاتر، بیزینس روم و چندین رستوران را خواهید داشت.

·             رستوران

رستورانی جدید با غذاهای ایرانی که با استفاده از بهترین مواد غذایی طبخ می‌شوند. در این رستوران غذاهایی را به‌صورت منو و انتخابی ارائه می‌دهند.

·             بیزینس روم

سالنی U شکل که آن را مختص جلسات اداری ساخته‌اند. این سالن به مدرن‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری مجهز است.

·             سالن آمفی تئاتر

سالنی بزرگ همراه با صندلی‌های زیاد که برای جلسات عمومی مناسب است. در این سالن اینترنت پرسرعت به صورت رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد.

درصورتی که تجربه سفر به مشهد و اسکان در این هتل را دارید، آن را با ما درمیان بگذارید.

ijg nv,dad

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄  7  =