تغییر در مدل تجارت خودپردازهای NCR

غول فناوری بانکی به دنبال هدایت نوآوری و افزایش کارایی عملیاتی است

شرکت NCR، ارائه‌دهنده فناوری سازمانی پیشرو برای بانک‌ها، خرده‌فروشان و رستوران‌ها، اعلام کرد که با استفاده از مدل نرم‌افزاری جدید، قصد دارد راه حل های رایج را برای هدایت نوآوری و افزایش کارایی عملیاتی به حداکثر برساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت NCR، ارائه‌دهنده فناوری سازمانی پیشرو برای بانک‌ها، خرده‌فروشان و رستوران‌ها، با انتشار خبری اعلام کرد که هیئت مدیره آن به اتفاق آرا طرحی را برای تفکیک NCR به دو بخش مستقل تصویب کرده است.

این دو بخش شامل شرکت های سهامی عام که بر تجارت دیجیتال متمرکز است و دیگری بر روی دستگاه های خودپرداز تمرکز دارد.همچنین در نظر گرفته شده است که این جدایی به روشی بدون مالیات طراحی شود و برای پایان سال 2023 هدف گذاری شده است.

فرانک آر. مارتیره، رئیس اجرایی این شرکت در این باره می‌گوید: مشخص شده است که NCR این فرصت را دارد که با جدا کردن تجارت دیجیتال و تجارت خودپرداز، ارزش سهامداران خود را بالا برد.

ما طی چهار سال گذشته گام‌های مهمی در ایجاد یک کسب‌وکار پیشرو در زمینه نرم‌افزار به‌عنوان سرویس برداشته‌ایم و در عین حال به تقویت و رشد کسب‌وکار ATM ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: با ایجاد دو شرکت مستقل و بهترین در این سطح، ما باید بتوانیم سرعت تحول را با توانمندسازی هر کدام برای اجرای استراتژی‌های رشد خود و بهره‌گیری بهتر از فرصت‌های ارزش‌آفرینی پیش‌رو تسریع کنیم.

وی افزود: در طول فرآیند بررسی استراتژیک، ما منافع اساسی در فروش کل شرکت NCR و همچنین علاقه به بخش های مختلف کسب و کار خود داشتیم.

در روزهای اخیر، به طور فزاینده ای برای هیئت مدیره مشخص شده است که با توجه به وضعیت بازارهای تامین مالی فعلی، ما نمی توانیم گزارش کل معاملات شرکتی را که ارزش مناسب و قابل قبولی برای NCR را منعکس می کند، به سهامداران خود تحویل دهیم.

این شرکت تجارت دیجیتال، یک تجارت در حال رشد خواهد بود که برای استفاده از مدل نرم‌افزاری NCR برای ادامه تحول، اتصال و اجرای فروش و بانکداری دیجیتال جهانی، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

این شرکت راه حل های رایج را برای هدایت نوآوری و افزایش کارایی عملیاتی به حداکثر می رساند. این شرکت همچنین برای سرعت بخشیدن به رشد و افزایش درآمد تلاش خواهد کرد.

شرکت ATM یک کسب و کار مولد پول نقد خواهد بود که بر ارائه ATM به عنوان یک سرویس به یک پایگاه مشتری بزرگ و نصب شده در بانک ها و مشاغل تمرکز می کند.

این تحول بر اساس رهبری NCR در بانکداری خودکفا و شبکه های خودپرداز برای پاسخگویی به تقاضای جهانی برای دسترسی به دستگاه های خودپرداز و استفاده از انواع تراکنش های جدید خودپرداز، از جمله راه حل های ارز دیجیتال، برای پیشبرد رشد بازار است.

این شرکت همچنین به تغییر مدل درآمدی بسیار تکراری ادامه خواهد داد تا جریان نقدی پایدار و بازگشت سرمایه به سهامداران را هدایت کند.

مایکل دی. هایفورد، مدیرعامل NCR گفت: این اعلامیه گام بعدی درست در تحول NCR است. این جدایی دو شرکت قوی در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند که هر کدام دارای اهداف تجاری متمایز و ساختار سرمایه تخصیص یافته و همچنین افزایش انعطاف پذیری برای نوآوری هستند.

هر شرکتی می‌تواند عملیات خود را ساده‌سازی کند و بر آنچه که به بهترین شکل انجام می‌دهد تمرکز کند، و چون رشد و مدل‌های اقتصادی متفاوتی خواهند داشت، جداسازی آن‌ها شفافیت بیشتر و توانایی بهتری برای ارزش‌گذاری هر یک از کسب‌وکارها برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

و مهمتر از همه، ما معتقدیم که این رویکرد ما را در بهترین موقعیت برای هدایت رقابتی ترین محصولات و راه حل ها برای مشتریانمان قرار می دهد.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄  10  =