تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / همکاری بانک مرکزی اروپا با CaixaBank

نیلوفر ادیب‌نیا، از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 28شهریور همسان با 19 سپتامبر2022، همکاری بانک مرکزی اروپا با CaixaBank و تفکیک شرکت NCR به دو بخش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گزارش زیر می‌توانید مهم‌ترین اخبار فناوری دیجیتال و بانکداری الکترونیک در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

 

امکان جدید Truist Financial

Truist Financial ، امروز در خبری راه اندازی Truist Assist را در برنامه بانکداری مبتنی بر تلفن همراه و پلت فرم بانکداری آنلاین خود برای مشتریان بانکی اعلام کرد.

تفکیک شرکت NCR به دو بخش

شرکتNCR ، ارائه‌دهنده فناوری سازمانی پیشرو برای بانک‌ها، خرده‌فروشان و رستوران‌ها، با انتشار خبری اعلام کرد که هیئت مدیره آن به اتفاق آرا طرحی را برای تفکیک NCR به دو بخش مستقل تصویب کرده است.

این دو بخش شامل شرکت های سهامی عام که بر تجارت دیجیتال متمرکز است و دیگری بر روی دستگاه های خودپرداز تمرکز دارد.

همکاری بانک مرکزی اروپا با CaixaBank

بانک مرکزی اروپا، CaixaBank و چهار سازمان دیگر را برای همکاری در توسعه تراکنش های مبتنی بر یورو دیجیتال انتخاب کرده است.

این موسسه فراخوانی را با هدف انتخاب نهادهایی برای توسعه پروژه های فناوری مرتبط با ایجاد ارز دیجیتال اروپایی ارائه کرده بود.

CaixaBank، تنها بانک اروپایی انتخاب شده برای این پروژه و مسئول عملیاتی کردن نمونه اولیه برای پرداخت آنلاین (P2P) با استفاده از یورو دیجیتال خواهد بود.

همچنین در اخبار امروز اعلام شده است که Nexi، فین تک اروپایی  Paytech را برای توسعه یک نمونه اولیه برای پرداخت مبتنی بر  یورو دیجیتالی انتخاب کرده است.

افتخارات جدید Adhesion Wealth

Adhesion Wealth® برنده دو جایزه در هشتمین دوره جوایز سالانه WealthManagement.com در 8 سپتامبر شده است.

این چهارمین سال متوالی است که Adhesion برنده جایزه و افتاخار “Wealthie” برای مدل خود می شود.

همکاری شرکت مالی  Broadridge با کوین‌بیس

شرکت مالیBroadridge ، یک فین تک جهانی، در خبری اعلام کرده است که  با آوردن نقدینگی و دسترسی بیشتر به معاملات کریپتو، همکاری با کوین‌بیس را آغاز کرده است.

 

بسته شدن بودجه Yellow Card Financial

Yellow Card Financial، صرافی ارزهای دیجیتال پان آفریقایی، از بسته شدن بودجه 40 میلیون دلاری سری B خود خبر داد.

توسعه Ebanx

Ebanx، یک شرکت فین‌تک پرداخت جهانی که در آمریکای لاتین تأسیس شده است، در ششمین دوره از اجلاس سالانه آمریکای لاتین که توسط EBANX در مکزیکوسیتی پشتیبانی می‌شود، اعلام کرد که در حال گسترش عملیات و راه‌حل‌های پرداخت خود در خارج از آمریکای لاتین است.

خرید Nexus Systems توسط  Bottomline

Bottomline، ارائه‌دهنده پیشرو فناوری مالی که پرداخت‌های تجاری را ساده، هوشمند و ایمن می‌کند، امروز خرید Nexus Systems، ارائه‌دهنده پیشرو حساب‌های پرداختنی (AP) و نرم‌افزار اتوماسیون پرداخت‌ها را برای صنایع مدیریت املاک و مستغلات اعلام کرد.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =