سود تقسیمی فقط ۲ ریال

پس از دو ماه تاخیر در مجمع بیمه ملت تصویب شد؛

سر انجام پس از کش و قوس های فراوان و با حدود نزدیک به دو ماه تاخیر؛ مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت روز چهارشنبه 23 شهریور ماه با حضور حدود 68 درصد از سهامداران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در حالی که در اردیبهشت ماه بیمه ملت سود خالص خود در سال 1400 را رقم 291 میلیارد تومان اعلام کرده بوده بنا به ایرادات وارد شده از سوی حسابرس و همچنین بیمه مرکزی سود خالص شرکت در گزارش حسابرسی شده به حدود 48 میلیارد تومان کاهش یافت. عدم محاسبه سود مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر، کسری در براورد ذخایر معوق رشته درمان، عدم کفایت ذخیره مطالبات مشکوک الوصول از مهم ترین دلایل این کاهش به شمار می روند.

در این مجمع به ازای هر سهم تنها 2 ریال !!! سود تقسیم شد که بر اساس زمان بندی اعلام شده از ابتدای آبان ماه به سهامداران پرداخت خواهد شد.

شرکت بیمه ملت یک سال گذشته یکی از پر حاشیه ترین شرکت های بیمه ای بوده به گونه ای در که یک مقطع زمانی چالش های ایجاد شده میان سهامداران برای تعیین هیات مدیره و مدیر عامل در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت. با این حال سرانجام در اردیبهشت ماه سال جاری سکان شرکت به داود قاسم پور دیزجی سپرده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  67  =  75