پاداش بدون قرعه‌کشی با شرکت در ” جشنواره مهرکیمیا ” به پرداخت ملت

باشگاه پذیرندگان به پرداخت ، جشنواره «مهرکیمیا» را به پاس وفاداری ( دارندگان دستگاه کارتخوان فروشگاهی به پرداخت ملت ) از تاریخ 21 شهریور لغایت 15 مهر ماه سال جاری برگزار می کند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دارندگان کارتخوان فروشگاهی ، می توانند با شرکت در جشنواره ” مهرکیمیا ” ، به ازای هر تراکنش بر روی دستگاه کارتخوان به پرداخت ملت در مدت جشنواره 2 برابر امتیاز بگیرند و بدون قرعه‌کشی از پاداش نقدی برخوردار شوند.

گفتنی است دارندگان کارتخوان فروشگاهی می توانند جهت کسب اطلاع از امتیاز جشنواره، اپلیکیشن سکه را نصب نموده و به قسمت باشگاه‌پذیرندگان مراجعه و بدون قرعه کشی از پاداش نقدی بهره مند شوند و کاربرانی که پیش از این نیز اپلیکیشن سکه را خود نصب کرده اند، مشمول شرکت در قرعه کشی می باشند

اپلیکیشن سکه را می توانید از طریق سایت به پرداخت ملت به آدرس : www.behpardakht.com ، کد دستوری #2*741* و فروشگاههای اینترنتی معتبر، گوگل پلی، کافه بازار، مایکت ، سیبچه، سیب بانک و… دانلود و نصب نمائید.

این گزارش می افزاید : این جشنواره ویژه اصناف، لوازم‌التحریری‌ها، کتابفروشی‌ها، مدارس و آموزشگاه‌ها، اصناف مرتبط با پوشاک، کفش‌فروشی‌ها، آرایش و پیرایشی‌ها است .

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  89