بهبود تجربه مشتری با خدمات جدید سرویس ابری OneSpan

OneSpan، شرکت امنیتی قراردادهای دیجیتال، امروز در دسترس بودن سرویس ابری اتاق مجازی امن خود را اعلام کرد که این سرویس سازمان ها را قادر می سازد تا در یک محیط مجازی با اطمینان بالا، کمک های محسوس را به مشتریان خود ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این راه حل تعامل با مشتری نسل بعدی به سازمان ها این توانایی را می دهد که امنیت در مورد تشخیص هویت، احراز هویت و راه حل های امضای الکترونیکی را از مجموعه گسترده تر OneSpan با یک تجربه مجازی با اطمینان بالا را فراهم کنند.

اتاق مجازی با ارائه فرصتی منحصر به فرد برای سازمان ها برای ایجاد تعاملات شخصی، با لمس بالا و به کمک انسان، و با بهبود تجربه مشتری، و کاهش خطرات امنیتی و تقلب، تجربیات اولین تراکنش دیجیتال را برای مشتریان به شکل مطلوبی تکمیل می کند.

متیو مویناهان، رئیس و مدیر عامل OneSpan، گفت: امروزه، کسب‌وکارهایی که به درجه بالایی از امنیت و انطباق مقرراتی نیاز دارند، روزانه به فناوری‌های مختلفی متکی هستند که از پیوندهای ناامن و مشترک استفاده می‌کنند و کاربران را در معرض خطرات بالایی از جمله نقض داده‌ها و نقض انطباق در اقتصاد و کلاهبرداری در هر کجا قرار می‌دهند.

نباید اینطور باشد. سازمان‌ها و مشتریانشان می‌خواهند مطمئن باشند که فردی که به یک جلسه مجازی می‌پیوندد، همان فردی است که ادعا می‌کند و تشخیص هویت باید دقیق صورت گیرد.

قراردادهای تجاری چند میلیون دلاری که به صورت دیجیتالی انجام می شود نباید در معرض کلاهبرداری قرار گیرند. ابزارهای کنفرانس ویدیویی امروزی امنیت مطلوبی را ارائه نمی دهند.

با افزایش پیچیدگی و ارزش تراکنش ها، مشتریان به جای تکیه بر یک دستیار مجازی یا تجربه خود  خواهان تعاملات پویا  هستند. ما اتاق مجازی را برای این سناریوها ساخته‌ایم تا به مشتریانمان کمک کنیم در جایی که نیاز به تماس شخصی دارند و امنیت در اولویت است، یک قرارداد را بتوانند  تکمیل کنند.

Virtual Roomبا ترکیب با امکانات OneSpan در تأیید هویت و احراز هویت با اطمینان بالا با مرور مشترک توافقنامه، کنفرانس ویدیویی مبتنی بر وب، ویژگی‌های همکاری غنی و امضای الکترونیکی داخلی، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر با مشتریان تعامل و معامله کنند.

اتاق مجازی را می توان برای چندین قرارداد با ارزش بالای مشتری، از جمله افتتاح و نگهداری حساب، مدیریت ثروت، و تامین مالی خودرو استفاده کرد.

اتاق مجازی سازمان ها را قادر می سازد:

  • با استفاده از تأیید هویت OneSpan و راه‌حل‌های احراز هویت موبایل و سخت‌افزار، هویت شرکت‌کنندگان را تأیید کنید.
  • تعامل با امضاکنندگان از راه دور.
  • بررسی همزمان اسناد و پاسخگویی به سوالات کاربران.
  • ثبت امضاهای الکترونیکی الزام آور قانونی در زمان واقعی.
  • ضبط جلسات مجازی برای تقویت شواهد الکترونیکی ثبت شده در مسیرهای حسابرسی برای مشتریان .

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =