تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / همکاری Nexi با Paytech

از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 25شهریور همسان با 16 سپتامبر2022 ، شراکت بانک رابینسونز با BPCو همکاری Nexi با Paytech است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در زیر می‌توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید

خدمات جدید OneSpan

OneSpan، شرکت امنیتی قراردادهای دیجیتال، امروز در دسترس بودن کلی سرویس ابری اتاق مجازی امن خود را اعلام کرد که این سرویس سازمان ها را قادر می سازد تا در یک محیط مجازی با اطمینان بالا، کمک های محسوس  را به مشتریان خود ارائه دهند. این راه حل تعامل با مشتری نسل بعدی به سازمان ها این توانایی را می دهد که امنیت در مورد تشخیص هویت، احراز هویت و راه حل های امضای الکترونیکی را از مجموعه گسترده تر OneSpan با یک تجربه مجازی با اطمینان بالا را فراهم کنند.

شراکت  جدید TS Imagine

TS Imagine، فین تک پیشرو جهانی در راه‌حل‌های تجارت، و مدیریت ریسک برای بازارهای سرمایه، امروزدر خبری  اعلام کرد که  برای حمایت از فعالیت های تجاری خود. Varenne Capital، TradeSmart OEMS، TS Imagine’s Order and Execution System را انتخاب کرده است.

شراکت بانک رابینسونز با BPC

بانک رابینسونز (RBank)، متعلق به JG Summit  ،که  یکی از بزرگترین و متنوع ترین شرکت های فیلیپینی است ، امروز اعلام کرده است که شرکت پردازش پرداخت جهانی BPC را به عنوان شریک خود برای خدمات مبتنی بر  نوآوری مشترک، تشویق به تراکنش مالی و تسریع در خدمات پرداخت دیجیتالی در سراسر کشور انتخاب کرده است.

خدمات بانک  NBD امارات

بانک  NBD امارات به عنوان یک گروه بانکی پیشرو در منطقه MENAT (خاور میانه، شمال آفریقا و ترکیه)، پرتال توسعه‌دهنده رابط برنامه‌نویسی برنامه‌نویسی مالی (API) جامع‌ترین و آماده‌ترین و آماده‌ترین درگاه خدمات بانکی  NBD API Souq را برای فین‌تک‌ها، توسعه‌دهندگان و مشتریان شرکتی با یک اکوسیستم همه‌جانبه برای توسعه سریع راه‌حل‌های مالی نوآورانه راه‌اندازی کرده است

همکاری Nexi با Paytech

بانک مرکزی اروپا Nexi، فین تک پیش رو اروپایی Paytech را برای توسعه پرداخت های دیجیتال مبتنی بر یورو دیجیتال انتخاب کرده است.

خدمات جدید پرداخت برای مشتریان آمریکایی Adyen

Adyen، پلتفرم جهانی فناوری مالی منتخب برای مشاغل پیشرو، با Cash App. همکاری کرده است تا Cash App Pay، یک روش پرداخت بر اساس  تلفن همراه، را به مشتریان آمریکایی Adyen ارائه دهد. بر اساس این امکان، مشاغلی که با Adyen کار می کنند به Cash App Pay به عنوان یک روش پرداخت یکپارچه برای مشتریان آمریکایی خود دسترسی خواهند داشت.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =