برگزاری اولین رویداد کسب‌وکار با رویکرد بانکینو پایان شهریور

نخستین رویداد از سلسله رویدادهای درباره کسب‌وکار(About Business) با محوریت بررسی کسب‌وکار نئوبانک «بانکینو» عصر روز دوشنبه 28 شهریورماه جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گفت‌وگو و کنکاش درباره چالش‌های کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال و تحلیل فراز‌ و فرود آن‌ها از زمان پیدایش و در مسیر توسعه، باعث رشد دانش و تجربه جمعی اهالی زیست‌بوم نوآوری می‌شود و به ساخت جامعه‌ای خلاق و مبتنی بر توسعه انسانی پایدار، کمک می‌کند.

نخستین مجموعه رویداد درباره کسب‌وکار

از آنجایی که هر کسب‌وکاری قصه‌ای برای تعریف کردن دارد، قصد رویداد AB (About Business) این است که پای قصه کسب‌وکارها بنشیند، داستان‌های موفقیت آن‌ها را بشنود و درباره راهکارهای برطرف‌کردن چالش‌ها گفتگو کند.

در این راستا نخستین رویداد از سلسله رویدادهای درباره کسب‌وکار(About Business) با محوریت بررسی کسب‌وکار نئوبانک «بانکینو» و تجربیات و چالش‌های موجود در فناوری‌های مالی کشور، برگزار می‌شود.

در این رویداد، تجربیات کسب‌وکار نئوبانک «بانکینو»، دلایل موفقیت‌ها و شکست‌ها و نیز نقطه عطف این کسب‌وکار با حضور محسن زادمهر مدیرعامل بانکینو مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

تحلیل مزیت‌ها و تمایز بانکداری سنتی و نئوبانک، مروری بر اتفاقات بانکداری دیجیتال و رشد صنعت فین‌تک و فناوری‌های مالی از دیگر موضوعاتی است که قرار است در این رویداد مطرح شود.

اولین رویدادAB‌ با همکاری دانشگاه خاتم و مکتب فناپ عصر روز دوشنبه ۲۸شهریورماه جاری از ساعت 17 تا 19 در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

این رویداد از طریق تلویزیون اینترنتی آیو به صورت آنلاین پخش می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1