بهره مندی ۷۳ درصدی شهر و روستا از وام های آنلاین لندو

براساس ادعای پلتفرم لندو از زمان کاملا آنلاین شدن فرایند دریافت وام در این پلتفرم، ۱۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده و ۷۳ درصد از شهرها و روستاهای ایران از خدمات لندو استفاده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بعد از آنلاین شدن تمام مراحل درخواست وام برای اولین بار در ایران توسط لندو،‌ این امکان به وجود آمد تا تمام شهرها و حتی روستاهای ایران نیز امکان ثبت درخواست وام بانکی را داشته باشند. بر اساس داده‌های تحلیلی لندو، نرخ تعداد شهرهایی که از این شرکت درخواست وام داشتند، افزایشی بیش از ۱۵۰۰ درصد داشته است.

تا پیش از این تعداد شهرهای دریافت‌کننده وام از این شرکت ۶۰ شهر بود. از خرداد ۱۴۰۱ به بعد کاربران در هر نقطه‌ای از کشور تنها در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانند درخواست وام خود را ثبت کنند. مراحل درخواست وام با استفاده از سفته الکترونیکی و «امضای الکترونیکی» صورت می‌گیرد. همچنین مراحل دریافت وام و خرید از فروشگاه‌های طرف‌قرار داد با لندو نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

بنا بر آمارهای لندو، در حال حاضر تعداد شهرها و روستاهایی که از خدمات لندو استفاده می‌کنند به ۹۰۹ مورد رسیده است که ۵۳ مورد آن را روستاها تشکیل می‌دهند.

براساس اعلام این پلتفرم، ۵ شهری که بیشترین درخواست وام را در لندو ثبت کرده‌اند به ترتیب تهران، کرج، مشهد، اصفهان و اهواز هستند؛ همچنین از جدیدترین شهرهایی که به فهرست درخواست‌دهنده وام لندو اضافه شده‌اند، می‌توان به یامچی در استان آذربایجان شرقی، هرمز در استان هرمزگان، نگور در استان سیستان‌و‌بلوچستان، موسیان در استان ایلام و لوجلی در استان خراسان شمالی اشاره کرد.

کاهش سهم پیش‌پرداخت از وام دریافتی و شروع بازپرداخت اقساط یک ماه بعد از دریافت وام از دیگر اقدامات لندو برای کمک به افزایش قدرت خرید وام‌ گیرنده‌ها بوده است.

منبع: لندو

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −    =  55