امکان دریافت درگاه آقای پرداخت همزمان با اینماد فراهم شد

شرکت وب میزبان گیل با برند آقای پرداخت آمادگی دارد تا به کسب و کارها همزمان با دریافت اینماد ، درگاه پرداخت ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت وب میزبان گیل با برند آقای پرداخت آمادگی دارد تا به کسب و کارها همزمان با دریافت اینماد، درگاه پرداخت ارائه کند.

از این پس صاحبین کسب و کارهای اینترنتی، پس از دریافت اینماد میتوانند از طریق مراجعه به سایت “پنجره واحد تجارت الکترونیکی“، درخواست درگاه پرداخت خود را برای درگاه آقای پرداخت ارسال کنند.

باتوجه به فراخوانی مرکز توسعه‌ تجارت‌ الکترونیکی جهت ارائه خدمات درگاه پرداخت به صورت مستقیم به کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی، شرکت وب میزبان گیل با برند آقای پرداخت پس از انجام اقدامات و تست های فنی، امکان سرویس دهی به کاربران را از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی مقدور ساخت.

لذا باتوجه به هماهنگی هایی که میان شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وجود دارد، با ارسال درخواست درگاه پرداخت از سوی این مرکز دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات اضافی و طی کردن مراحل تکمیل پروفایل کاربری نیست و تنها با انتخاب “شرکت وب میزبان گیل (آقای پرداخت)” در بخش درخواست درگاه پرداخت در سایت “پنجره واحد تجارت الکترونیکی” میتوانید از خدمات درگاه آقای پرداخت بهره‌مند شوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  56