نقش اپلیکیشن ویپاد در فرآیند افتتاح حساب

بانک پاسارگاد هم یکی از بازیگران این موج است و ویپاد، بازوی نئوبانک این هلدینگ است. این اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات بانکی به‌صورت آنلاین فعالیت کرده و زیرنظر بانک پاسارگاد مدیریت می‌شود. تمامی حساب‌‌ها از طریق این اپلیکیشن در بانک پاسارگاد ایجاد شده و اعتبارات به آنها منتقل می‌شود. علاوه بر این، خدمات اعتباری بانک پاسارگاد نیز از طریق همین اپلیکیشن ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، اهمیت خدمات غیر‌حضوری بیش از پیش مشخص شد. خدمات آنلاین علاوه بر اینکه به حفظ سلامتی افراد کمک می‌کردند، هزینه کسب و کارها را به‌شدت کاهش داده و کدهای کامپیوتری را جایگزین نیروی کار کردند. علاوه بر این، در وقت و هزینه مشتریان نیز بیشتر صرفه جویی می‌شد و همین موضوع آنان را به استفاده از این خدمات سوق داد. با حرکت افراد به این سمت، زیرساخت‌‌های بیشتری در این حوزه در ایران ایجاد شد که موجب پدید آمدن نخستین نئوبانک‌های ایران شد. بانک پاسارگاد هم یکی از بازیگران این موج است و ویپاد، بازوی نئوبانک این هلدینگ است. این اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات بانکی به‌صورت آنلاین فعالیت کرده و زیرنظر بانک پاسارگاد مدیریت می‌شود. تمامی حساب‌‌ها از طریق این اپلیکیشن در بانک پاسارگاد ایجاد شده و اعتبارات به آنها منتقل می‌شود. علاوه بر این، خدمات اعتباری بانک پاسارگاد نیز از طریق همین اپلیکیشن ارائه می‌شود.

فرآیند افتتاح حساب در ویپاد

فرآیند افتتاح حساب در این اپلیکیشن به لطف وجود زیرساخت‌‌های احراز هویت غیرحضوری در ایران بسیار سریع‌‌تر و کم‌‌دردسرتر از بانک است. در مرحله اول کد ملی و تاریخ تولد نیاز است. در مرحله بعد باید سریال کارت ملی هوشمند وارد شود. چنانچه کارت ملی هوشمند در دسترس نباشد، کد رهگیری رسید کارت ملی نیز می‌تواند جایگزین شود. در مرحله سوم هم یک ویدئو ۱۰ ثانیه‌‌ای از چهره ثبت خواهد شد. پس از آن حداکثر دوساعت زمان نیاز خواهد بود تا حساب ایجاد شده و شماره کارت و شماره شبا صادر شود. پس از آن به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به بانک یا نیاز به افتتاح حساب در بانک می‌توان از خدمات این اپلیکیشن استفاده کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =