تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / راه اندازی فین‌تک جدید در بریتانیا

از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 19شهریور همسان با 10 سپتامبر2022 ، همکاری برادوی و مارکت اکسس و راه اندازی فین‌تک جدید در بریتانیا است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در زیر می‌توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار فناوری امروز مشاهده کنید.

همکاری برادوی و مارکت اکسس

برادوی، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های اداری با کارایی بالا، اعلام کرد که با MarketAxess شریک شده است. مارکت اکسس پلتفرم تجارت الکترونیکی پیشرو برای اوراق بهادار در بازارهای جهانی است.

تلاش هند برای مقابله با برنامه‌های وام‌های غیرقانونی

شورای پرداخت هند (PCI)، نهاد نمایندگی اعضای  سیستم پرداخت دیجیتال در هند، از گام‌های مشخص برای جلوگیری از عملیات برنامه‌های وام غیرقانونی، که به عنوان نتایج جلسه  برگزار شده در 8 سپتامبر 2022 منتشر شده است استقبال می‌کند.در این جلسه ، وزیر دارایی این کشور نگرانی‌های ناشی از اپلیکیشن‌های وام غیرقانونی ارائه وام و اعتبارات خرد به گروه‌های آسیب‌پذیر/کم‌درآمد و بهره‌برداری از این گروه‌ها را از طریق اقدامات غیرقانونی مختلف بیان کرده است .

راه اندازی فین‌تک جدید در بریتانیا

بر اساس نظرسنجی از متخصصان حسابداری توسط Moss، یک فین تک جدید متخصص در تغییر مدیریت مالی شرکت های کوچک و متوسط (SME) که امروز در بریتانیا راه اندازی شده است، حسابداری، چه در صنعت و چه در عمل، به اتوماسیون به عنوان مسیری برای آینده خود نگاه می کند.

تامین مالی اپلیکیشن معاملات سهام بریتانیا

پس از آن که مشخص شد تلاش برای تامین مالی  برای Freetrade در اوایل امسال از هم پاشیده است ،اپلیکیشن معاملات سهام بریتانیا با یک منبع تامین مالی دیگر  به عموم بازگردانده شده است. بر اساس نامه‌ای که فایننشال تایمز دریافت کرده است، چندین ماه پیش، فری‌ترید با سرمایه‌گذاران جدید قرارداد ۷۰۰ میلیون پوندی امضا کرده است.

Revolut بیشترین جستجو را در خدمات بانکداری آنلاین در اروپا دارد

یک مطالعه جدید نشان داده است که Revolut بیشترین جستجو را در خدمات بانکداری آنلاین در اروپا دارد.این مطالعه که توسط کارگزار  CMC Markets انجام شد، فهرستی جامع از خدمات بانکداری آنلاین موجود در اروپا از طریق Ahrefs را تجزیه و تحلیل کرد تا میانگین تعداد جستجوهای ماهانه برای هر بانک در هر کشور اروپایی را به دست آورد.

پذیرفته شدن Zvilo در برنامه توسعه  Fintech 5.0

Zvilo، یک برنامه باندکداری با انشتار خبری اعلام کرد که در برنامه توسعه  Fintech 5.0 که توسط Tech Nation راه اندازی شده ، پذیرفته شده است.

رشد چشم‌گیر مرکز مالی بین‌المللی دبی

مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC)، مرکز مالی پیشرو جهانی در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا، رشد چشم‌گیری  در نیمه اول سال 2022 داشته است. عملکرد قوی این مرکز، دبی را به عنوان یک مرکز جهانی از  موسسات مالی، فین‌تک و شرکت‌های نوآور متمایز می‌کند و سهم اقتصادی آن را افزایش می‌دهد.

انتصابات و تغییرات جدید در PayPal

شرکت PayPal امروز با انتشار خبری  اعلام کرد که جان کیم به عنوان معاون اجرایی به شرکت ملحق خواهد شد. حکم وی  از 26 سپتامبر 2022 اجرایی می شود.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  35