تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / حضور فین‌تک‌های بریتانیایی در استرالیا

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 18شهریور همسان با 9 سپتامبر2022، حضور فین‌تک‌های بریتانیایی در استرالیا و تلاش ACI Worldwide برای بهبود تجربه دیجیتال مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گزارش زیر می‌توانید مهم‌ترین اخبار حوزه فناوری مالی و بانکداری الکترونیک را مشاهده کنید.

 

حضور فین‌تک‌های بریتانیایی در استرالیا

یازده شرکت فین‌تک بریتانیا به عنوان مأموریت تجاری ویژه دولتی وارد استرالیا شده‌اند تا با کسب‌وکارها و نهادهای دولتی در این کشور ارتباط برقرار کنند.

توسعه خدمات FNZ

FNZ، پلتفرم جهانی مدیریت سرمایه، امروز اعلام کرد که با خرید DIAMOS AG، ارائه‌دهنده تخصصی فناوری مالی ولث‌تک برای مدیریت دارایی و ثروت، موافقت کرده است تا پلتفرم مدیریت سرمایه  جهانی خود را توسعه دهد.

تلاش ACI Worldwide برای بهبود تجربه دیجیتال مشتریان

ACI Worldwide ، که یک شرکت نرم‌افزاری است که امکان پرداخت فوری دیجیتال، فعال کردن تجارت جهانی و مدیریت سرمایه را ارائه می‌کند.

اعلام کرد که به GOLDPoint Systems، ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت وام، امکان دیجیتالیزه کردن پرداخت‌های صورتحساب خود را می‌دهد و تجربه مشتری را با جریان تراکنش یکپارچه بهبود می‌بخشد.

همکاری Card Curator با Invstr

Card Curator، برنامه‌ای که به دارندگان کارت اعتباری امکان این را می دهد که بتوانند بیشترین سود را از خرید خود کسب کنند، اعلام کرد که با Invstr، برنامه سرمایه گذاری همکاری خود را آغاز کرده اند تا به کاربران Invstr کمک کنند تا تصمیمات دقیق‌تری در مورد کارت و هزینه های روزانه خود بگیرند.

انتخاب OneZero توسط شرکت استرالیایی

OneZero، رهبر جهانی در راه‌حل‌های فناوری تجارت سازمانی چند دارایی، امروز اعلام کرد که Invast Globalاسترالیایی، oneZero را برای تجارت جهانی خود انتخاب کرده است و این سیستم  جایگزین چندین سیستم فعلی شده است.

توسعه خدمات AXIS

AXIS  که یک هولدینگ سرمایه گذاری است امروز اعلام کرد که AXIS Wholesale را راه اندازی کرده است، بخش جدیدی که به طور خاص به خدمات بازار عمده فروشی اختصاص دارد.

این بخش توسط کارتون مانر هدایت می شود. وی به عنوان مدیرعامل AXIS Wholesale منصوب شده است. با این انتصاب به مسئولیت های قبلی منر به عنوان مدیر عامل، افزوده می شود.

همکاری Fintech unicorn با Yapily

Fintech unicorn Pleo, که به عنوان راهی برای پرداخت‌های تجاری، خدماتی  ارائه می دهد، با پلتفرم بانکداری باز Yapily یک مشارکت استراتژیک ایجاد کرده است تا تجربه پرداخت ساده ای را برای کاربران بریتانیایی خود فراهم کند.

امکان جدید ErisX

ErisX، امروز اعلام کرد که سرویس تسویه حساب ErisX را معرفی کرده است، این سیستم راه حل جدیدی است که برای کمک به حذف ریسک تسویه معاملات ارزهای دیجیتال در خارج از بورس (OTC) طراحی شده است.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  45