تثبیت جایگاه و کسب رتبه پنجم شرکت پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد

در مردادماه سال جاری صورت گرفت؛

بر اساس گزارش اقتصادی مرداد ۱۴۰۱ شاپرک، پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد توانست جایگاه خود را در شاخص مبلغ تراکنش ارتقا دهد؛ این درحالی است که در گزارش تیرماه شاپرک این شرکت سهم بازار ۱۱.۱۶ را در اختیار داشت، با این وجود پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد با رشدی ۰.۱۴درصدی به سهم ۱۱.۳۰درصدی از بازار رسید و جایگاه پنجم خود را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد در تراکنش‌های مانده‌گیری نیز افزایش ۰.۴۵درصدی را تجربه کرد و بالاترین تفاضل را در سهم تعدادی این تراکنش‌ها به خود اختصاص داد. این شرکت همچنین با سهم بازار ۱۸.۸۸درصدی مالک بیشترین تعداد کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی در مردادماه شد. ادامه گزارش شاپرک نیز مبین آن است که شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد در شاخص ابزار کارت‌خوان فروشگاهی تراکنش‌دار بالاترین سهم بازار را با ۱۹.۷۸ درصد در دستان خود دارد.

روند صعودی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، علاوه بر گزارش‌های ماهانه شاپرک در گزارش سالانه ۱۴۰۰ شاپرک نیز نمایان بود. ۲۴ مردادماه گزارش اقتصادی سالانه شرکت شاپرک منتشر شد. به استناد این گزارش، شرکت پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد در بیشتر شاخص‌های این صنعت رشد داشته و سهم از بازار خود را به نسبت سال ۱۳۹۹ در پایان سال ۱۴۰۰ افزایش داده است. همچنین این شرکت در گزارش سالانه ۱۴۰۰ شاپرک با رشدی بی‌نظیر در شاخص‌های «تعداد تراکنش» و «مبلغ تراکنش» عنوان رشدیابنده‌ترین پی‌اس‌پی را از آن خود کرد. این شرکت با رشدی ۱.۷۱درصدی در شاخص «تعداد تراکنش» سهم از بازار خود را از ۵.۴۹ درصد به ۷.۲۰ درصد سهم از بازار افزایش داد. ارتقای جایگاه این شرکت در این شاخص از رتبه هفتم به چهارم نیز بیانگر رشد روزافزون این شرکت است.

همچنین این شرکت در شاخص «مبلغ تراکنش» نیز بیشترین درصد رشد سهم از بازار را در میان ۱۲ شرکت پرداخت داشته است و با رشدی ۲.۶۲درصدی، سهم از بازار خود را از ۶.۴۵ درصد در سال ۱۳۹۹ به سهم از بازار ۹.۰۷ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش داد. همچنین شرکت پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد طی سال گذشته در این شاخص یک پله ارتقای رتبه داشته و از رتبه ۶ در این شاخص به رتبه ۵ رسیده است.

بر اساس گزارش منتشرشده ماهیانه و سالیانه شاپرک، پرداخت‌ الکترونیک پاسارگاد با تمرکز بر بهره‌وری و افزایش اثربخشی عملکرد خود در مسیر گام برمی‌دارد؛ در همین راستا آمار و ارقام و گزارش شاپرکی مؤید رشد این شرکت است.

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  44