دسترسی به پرداخت‌های حساب به حساب مبتنی بر بانکداری باز برای بازرگانان اروپایی

طی همکاری TINK و SLIMPAY صورت می گیرد؛

نیلوفر ادیب‌نیا؛ با ترکیب و مشارکت فناوری Tink با سیستم بانکداری باز SlimPay، تاجرانی که از «SlimCollect» استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند فرصت پرداخت سریع و یکپارچه را به مشتریان خود ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فین‌تک SlimPay و Tink، پلت‌فرم های بانکداری باز پیشرو در اروپا، امروز در خبری اعلام کردند که شراکت خود را آغاز کردند تا با این همکاری بتوانند به بازرگانان امکان دسترسی به پرداخت‌های حساب به حساب مبتنی بر بانکداری باز را بدهند.

با ترکیب و مشارکت فناوری Tink با سیستم بانکداری باز SlimPay، تاجرانی که از «SlimCollect» استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند فرصت پرداخت سریع و یکپارچه را به مشتریان خود ارائه دهند.

بررسی SlimPay نشان داد که 80 درصد از مصرف کنندگان در هنگام پرداخت آنلاین نگران امنیت هستند.  SlimCollect به حل این مشکل کمک می کند.

تجربه کاربری ساده و ایمن در این نسخه به این معنی است که برای پرداخت نیازی به وارد کردن دستی جزئیات کارت یا شماره IBAN نیست و هیچ اطلاعات حساسی به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

بر اساس این خبر، مصرف‌کنندگان به سادگی با استفاده از بیومتریک‌هایی مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره، پرداخت را عملیاتی می‌کنند.

در حالی که تاجران از محدودیت‌های پرداخت بالاتر و دسترسی سریع به صندوق برخوردار خواهند شد تا به آنها کمک کند جریان نقدی را بهینه سازی کنند.

SlimPay پیشگام SEPA Direct Debits بود و این سیستم تلاش می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در فناوری جدید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، موج نوآوری در پرداخت های دیجیتالی را رهبری کند.

به نظر می‌رسد که این مشارکت با Tink، SlimPay را قادر می‌سازد تا با یک API واحد در چندین بازار اروپایی با سرعت حضور داشته باشد و بتواند یک روش پرداخت را در کل منطقه SEPA ارائه دهد.

این امر به کاهش وابستگی بازرگانان به روش‌های پرداخت محلی کمک می‌کند و انجام تجارت در بازارهای مختلف را آسان‌تر می‌کند.

تینک در بیانیه‌ای در مورد این همکاری می گوید: «ما مفتخریم که با SlimPay همکاری می کنیم تا به تجار بیشتری کمک کنیم تا به راه حل های پرداخت نوآورانه دسترسی داشته باشند.»

پیشرفت‌ها در پرداخت‌های تلفن همراه در سال‌های اخیر، همراه با توسعه قوی زیرساخت‌ها و مقررات بانکداری باز، اتخاذ پرداخت‌های بانکی باز را بهتر کرده  است.

هدف ما این است که ستون فقرات ارائه دهندگان خدمات پرداخت در سراسر اروپا باشیم تا راه حل های پرداختی فراگیر، کارآمد، تسویه سریع و کم هزینه را فراهم کنیم.

اسلیم پی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد با همکاری با Tink، SlimPay می‌تواند از بانکداری باز در سراسر اروپا استفاده کند هیجان زده هستیم که ببینیم با Tink چه چیزی می توانیم به دست آوریم، زیرا بانکداری باز در اروپا به جریان اصلی تبدیل می‌شود.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

منبع: financialit.net

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20