۱۸ رمزارز جدید در صرافی رمزینکس وارد شد

صرافی رمزارزی رمزینکس با بررسی آخرین اخبار بازارهای مالی ۱۸ رمزارز جدید را در لیست رمزارزهای موجود قرار داده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،تمامی این رمزارزها با توجه به پشتیبانی‌های صرافی‌های مطرح دنیا و با حساسیت بالا انتخاب شده‌اند و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. همچنین ارزش بازار این رمزارزها و تقاضای کاربران از عوامل دیگری است که در انتخاب این رمزارزها نقش بسزایی داشته است. تثبیت و اعتبار پروژه‌ها نیز مورد سنجش قرار گرفته تا کاربران از نظر امنیت این رمزارزها اطمینان حاصل کنند. شایان ذکر است، رتبه‌ها و ارقام ارزش بازار و قیمت با توجه به زمان نگارش متن ممکن است تغییر کرده باشند.

رمزارز هارمونی (ONE)

هارمونی یک بلاک‌چین باز و سریع است و فعالیت اصلی آن روی شبکه اتریوم است. از مزایای این بلاک‌چین سرعت تراکنش دو ثانیه‌ای و کارمزد بسیار کمتر آن است. کارمزد این شبکه چیزی حدود ۱۰ هزارم دلار در هر تراکنش است. قیمت فعلی این توکن حدود ۰.۰۲۱۰۱۳ دلار و حجم بازار این رمزارز حدود ۲۶۱ میلیون دلار است که آن را در رتبه ۱۱۵ حجم بازار رمزارزها قرار می‌دهد.

رمزارز الکمی‌پی (ACH)

یک سیستم پرداخت رمزارزی و فیات است که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به افراد اجازه می‌دهد برای انجام تراکنش‌های خود از ارز فیات و رمزارزها استفاده کنند. این رمزارز یک توکن ERC-20 با ارزش بازار حدود ۶۷.۵۹ میلیون دلار است و در رتبه ۳۱۷ حجم بازار رمزارزها قرار دارد. ارزش آن نیز چیزی حدود ۰.۰۱۳۶۷۱ دلار است.

رمزارز لورفای (LEVER)

LeverFi که قبلاً با نام RAMP DEFI شناخته می‌شد، یک پلتفرم معاملات اهرمی غیرمتمرکز است. LeverFi به معامله‌گران اجازه می‌دهد وثیقه بازدهی سپرده‌گذاری کنند و نوسانات قیمت دارایی‌ها را تا ۱۰ برابر اهرم معامله کنند. این رمزارز با ارزش بازار حدود ۲۸.۴۸ میلیون دلار، در رتبه ۵۱۷ حجم بازار رمزارزها قرار داشته و هر واحد از LeverFi در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۲۲۰۳ دلار معامله می‌شود.

رمزارز مانا (MANA)

توکن MANA ارز درون برنامه‌ای Decentraland است و همچنین به عنوان رمزارز این پلتفرم عمل می‌کند. MANA یک توکن ERC-20 است که به کاربران امکان خرید یا تجارت زمین‌های داخل برنامه و پرداخت برای کالاها و خدمات را در دنیای مجازی می‌دهد. این ارز با ارزش بازار حدود ۱.۴۷ میلیارد دلار، رتبه ۳۶ بازار را به خود اختصاص داده و هر واحد از دیسنترالند در این لحظه ۰.۷۹۵۹۳۶ دلار ارزش دارد.

رمزارز کوانت (QNT)

QNT یک توکن اتریوم است که برای تقویت راه‌حل‌های نرم‌افزاری شرکت Quant Network’s Overledger استفاده می‌شود، هدف آن اتصال بلاک‌چین‌های عمومی و شبکه‌های خصوصی است و با ارزش بازار حدود ۱.۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۴۴ بازار قرار دارد. هر واحد از کوانت در این لحظه با قیمت ۹۸.۷۸ دلار معامله می‌شود.

رمزارز سندباکس (SAND)

SAND توکن بومی The Sandbox است. The Sandbox یک بازی سه‌بعدی محبوب متاورس است که روی شبکه اتریوم ساخته شده و کاربران می‌توانند در آن زمین بخرند، ماجراجویی کنند و از ایجاد ساختارها درآمدزایی کنند. SAND با ارزش بازار ۱.۴۲ میلیارد دلاری در رتبه ۳۷ حجم بازار رمزارزها قرار دارد و ارزش آن حدود ۰.۹۶ دلار است.

رمزارز بلوزل (BLZ)

Bluzelle یک بلاک‌چین GameFi است که می‌تواند بازی‌های باکیفیت تولید کند، از NFTهای بازیکنان در لایه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز خود محافظت کند و به کاربران اجازه دهد از بازده‌های DeFi بهره‌مند شوند. این رمزارز با ارزش ۳۴.۲۸ میلیون دلار در رتبه ۴۶۱ بازار قرار دارد. ارزش آن نیز حدود ۰.۱ دلار است.

رمزارز لوپرینگ (LRC)

Loopring یک توکن اتریوم است که خود را یک پروتکل مبادله منبع باز توصیف می‌کند. این توکن با ارزش ۴۷۱.۴ میلیون دلاری رتبه ۷۷ بازار را به خود اختصاص داده و هر واحد از این رمزارز حدود ۰.۳۵ دلار قیمت دارد.

رمزارز زل کش (FLUX)

Flux رمزارزی است که سیستمی را برای توسعه اپلیکیشن‌ها تقویت می‌کند. این توکن در پایان سال ۲۰۲۱ خودش را نشان داد و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرد. در حال حاضر این رمزارز با ارزش بازار ۲۵۳.۲۸ میلیون دلاری در رتبه ۱۱۸ بازار قرار دارد و قیمت آن حدود ۰.۹۷ دلار است.

رمزارز الین ورلدز (TLM)

الین ورلدز (TLM) یک متاورس غیرمتمرکز و غیرقابل تعویض (NFT) است که در آن بازیکنان برای منابع کمیاب Trilium (TLM)، با محوریت جهان‌های سیاره‌ای به رقابت می‌پردازند. این توکن با ارزش بازار ۶۴.۹ میلیون دلاری و قیمت ۰.۰۲۴۸ دلاری رتبه ۳۲۲ حجم بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

رمزارز جاست (JST)

JST توکن انحصاری برای پروتکل‌های مختلف در اکوسیستم JUST است. این توکن را می‌توان از طریق استخراج، تجارت و شرکت در کمپین‌ها به دست آورد. این توکن با ارزش بازار ۲۴۸.۱ میلیون دلاری در رتبه ۱۲۱ بازار قرار دارد و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۲۷۸ دلار معامله می‌شود.

رمزارز تتا فیول (TFEUL)

تتا فیول (TFUEL) دومین توکنی است که روی بلاک‌چین تتا اجرا می‌شود. در حالی که THETA توکن حاکمیتی است، TFUEL توکن ابزار بلاک‌چین است. این توکن با ارزش بازار ۳۰۵.۸۴ میلیون دلاری در رتبه ۱۰۵ بازار قرار دارد و هر واحد از آن با قیمت ۰.۰۵۷۶۹۲ دلار معامله می‌شود.

رمزارز پروجکت گلکسی (GAL)

Project Galaxy یک توکن اتریوم است. Project Galaxy، شبکه‌ای برای اعتبارنامه‌های درون و خارج زنجیره (مانند برنامه‌های امتیازدهی اعتبار) را تقویت می‌کند. این توکن با ارزش بازار ۸۶ میلیون دلاری در رتبه ۲۷۱ بازار قرار دارد و ارزش آن حدود ۲.۴۴ دلار است.

رمزارز ای‌پی‌آی3 (API3)

API3 یک توکن اتریوم است که پروژه‌ای با همین نام را با هدف اتصال APIهای سنتی به اکوسیستم بلاک‌چین تقویت می‌کند. این توکن با ارزش بازار ۹۲ میلیون دلاری در رتبه ۲۵۹ بازار است و هر واحد از آن ۹ هزارم دلار قیمت دارد.

اتریوم نیم سرویس (ENS)

ENS یک توکن اتریوم است که بر پروتکلی برای آدرس‌های کریپتو قابل خواندن توسط انسان و نام‌های دامنه غیرمتمرکز حاکم است. ارزش بازار این توکن حدود ۲۴۷.۱۸ میلیون دلار است. این توکن در رتبه ۱۲۲ بازار قرار دارد و ارزش آن چیزی حدود ۰.۰۲ دلار است.

رمزارز سرم (SRM)

رمزارز اصلی شبکه سرم، توکن SRM ارزش خود را از کاربرد آن در شبکه می‌گیرد، زیرا این روش جایگزینی برای پرداخت هزینه‌های انتقال است و شرکت‌کنندگان می‌توانند SRM را برای فعال کردن هزینه‌های کاهش‌یافته در مبادله Serum خرج کنند. ارزش بازار این توکن ۲۰۴.۹۹ میلیون دلار است و در حال حاضر با ارزش ۰.۷۷ دلاری در رتبه ۱۳۲ بازار قرار دارد.

رمزارز سوشی سوآپ (SUSHI)

سوشی (SUSHI) یک توکن ارز دیجیتالی اتریوم است که به صرافی SushiSwap، که یک صرافی غیرمتمرکز است، گره خورده است. دارندگان سوشی می‌توانند در مدیریت این جامعه شرکت کنند و توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند تا برخی از هزینه‌های تراکنش SushiSwap را به دست آورند. این توکن در رتبه ۱۶۱ لیست رمزارزها قرار دارد و ارش بازار آن و ارزش آن به ترتیب ۱۳۴.۲۴ میلیون دلار و ۱.۰۵ دلار است.

رمزارز ایپ کوین (APE)

موارد استفاده ApeCoin شامل امکان مشارکت دارندگان در مدیریت DAO و امکان دسترسی آنها به ویژگی‌های انحصاری اکوسیستم مانند بازی‌ها، رویدادها، کالاها و خدمات است. این رمزارز در حال حاضر رتبه ۳۵ بازار را در اختیار دارد و ارزش بازار آن و ارزش توکن به ترتیب ۱.۴۹ میلیارد دلار و ۴.۸۴ دلار است.

رمزینکس با اضافه کردن این توکن‌ها به لیست ارزهای خود، امکان دنبال کردن قیمت لحظه‌ای و همچنین خرید و فروش آنها را برای شما فراهم کرده است.

منبع: رمزینکس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −    =  10