ابداعات InvestCloud برای ابزار برنامه ریزی دیجیتال خود

نیلوفر ادیب نیا؛ InvestCloud، رهبر جهانی تحول دیجیتال برای صنعت مالی، امروز 80 ویژگی جدید را برای ابزار برنامه‌ریزی دیجیتال خود NaviPlan اعلام می‌کند تا از این طریق از  پیچیده‌ترین نیازهای افراد پشتیبانی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این ارتقا همچنین NaviPlan را به عنوان انبار دیجیتال InvestCloud عملیاتی می‌کند و تمام داده‌های مشتری و مالی را جمع‌آوری می‌کند تا به طور یکپارچه از انتقال برنامه‌های مبتنی بر هدف به برنامه‌ریزی جریان نقدی با توصیه‌های شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کند.

ارائه محصول پیشرفته عملکرد را برای مشتریان آمریکایی و کانادایی در بسترهای پیچیده ممکن می کند

ابر کاربران NaviPlan با تیم اصلی InvestCloud همکاری کردند تا نقشه راه نوآوری محصول را بر اساس بازخورد مشاور و رویکرد طراحی مشتری محور هدایت کنند.

InvestCloud  با انتشار بیانیه ای در این باره گفت: “اکثر نرم افزارهای برنامه ریزی مالی به بسیاری از اهداف زندگی دیگر که مشتریان دارند پاسخ نمی دهد و نمی تواند برنامه ریزی واقعاً شخصی و بسیار منحصر به فرد را برای هر فرد ارائه دهد.”

مدیر عامل این بستر یعنی  جان وایز در این باره می گوید که  ما با تأکید بر علم رفتار و طراحی، مشتریان خود را وارد فرآیند نوآوری محصول کردیم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که NaviPlan می‌تواند مشتریان نهایی را حتی بهتر در جهت تحقق اهداف زندگی و پاسخ به پیچیده‌ترین نیازهای مالی آنها پشتیبانی کند.

این یک راه حل را برای مشاوران فراهم می کند تا  مشتریان بتوانند از ثروتشان حمایت کند، زیرا ثروت آنها رشد می کند و نیازهای مالی پیچیده تر می شود

برخلاف طرح‌های قدیمی، انبار دیجیتال InvestCloud همه داده‌های مشتری و مالی را جمع‌آوری می‌کند و به طور مداوم می‌آموزد که مشتریان چگونه با ثروت خود فعالیت دارند.

این امر با توصیه‌های پیشگیرانه مبتنی بر هوش مصنوعی به مشاوران کمک کند تا برنامه‌های مشتری را در مقیاس با توجه به نیازهای متغیر خود اجرا کنند.

جان وایز افزود: «راه‌حل‌های برنامه‌ریزی دیجیتال InvestCloud به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه کاربری مشترک‌تری را برای ایجاد برنامه‌های مالی فراهم کنند – هم برای مشاوران و هم برای مشتریان نهایی مفید باشد ».

«پیش از این، برنامه‌ریز مالی که برنامه مالی مشتری را ایجاد می‌کرد، اغلب فردی متفاوت با  مشاوری بود که واقعاً آن را اجرا می‌کرد. ما نه تنها برای برنامه‌ریزی مالی، بلکه برای تمام جنبه‌های مدیریت ثروت – از ارتباط با مشتری و برنامه‌ریزی گرفته تا خرید و فروش محصولات مالی، از طریق دیجیتال تجربه‌ای کاملاً یکپارچه‌تر ایجاد می‌کنیم.»

منبع: www.finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −    =  43