تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان /همکاری nCinoبا سیستم بانکداری استرالیا و نیوزلند

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 12شهریور همسان با 3 سپتامبر  2022 ،ابتکارات برنامه پس انداز و سرمایه گذاری chip و همکاری nCinoبا سیستم بانکداری استرالیا و نیوزلند است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی امروز دوازدهم شهریور 1401 در جهان را در این گزارش بخوانید.

ابتکارات برنامه Chip

Chip، برنامه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری با مأموریت ایجاد ثروت برای نسل ما، حساب پس‌انداز با جایزه را راه‌اندازی کرده است این فین تک  اولین فین‌تکی است که یک حساب پس‌انداز از این نوع ارائه می‌کند.

حساب کاربری جدید با دسترسی آسان به کاربران این شانس را می دهد که هر ماه یک جایزه بزرگ 10000 پوندی و همچنین 250 جایزه کوچکتر را برنده شوند.

 

همکاری nCinoبا سیستم بانکداری استرالیا و نیوزلند

nCino، پیشگام در بانکداری ابری و راهکارهای تحول دیجیتال برای صنعت خدمات مالی جهانی، امروز اعلام کرد که Rabobank استرالیا و نیوزلند (RANZ) سیستم عامل nCino Bank را انتخاب کرده اند و از قابلیت  nCino استفاده کرده است.

این مشارکت به نفع کارکنان و مشتریان استرالیایی و نیوزلندی بانک خواهد بود که نشان‌دهنده تعهد چند ارزی و بین کشوری برای ارائه یک تجربه بانکی بهتر است.

WorldRemit و Hello Paisa،همکاری خود را اعلام کردند

شرکت‌های پیشرو بین‌المللی در زمینه حواله دیجیتال با انتشار بیانیه‌ای WorldRemit و Hello Paisa، امروز همکاری خود را برای ارائه خدمات دریافت پول نقد در سراسر زیمبابوه اعلام کردند.

این مشارکت که در 27 ژوئیه 2022 راه اندازی شد، زیمبابوه ای ها را قادر می سازد حواله های خود را به دلار آمریکا انتقال دهند.

ابداعات InvestCloud برای ابزار برنامه ریزی دیجیتال خود

InvestCloud، رهبر جهانی تحول دیجیتال برای صنعت مالی، امروز 80 ویژگی جدید را برای ابزار برنامه‌ریزی دیجیتال خود NaviPlan اعلام می‌کند تا از این طریق از  پیچیده‌ترین نیازهای افراد پشتیبانی کند.

تحولات  ConnectWise

ConnectWise، شرکت نرم افزاری پیشرو در جهان امروز اعلام کرد که Wise-Sync، یک پلت فرم اتوماسیون پرداخت یکپارچه و شریک قدیمی در اکوسیستم ConnectWise را خریداری کرده است.

همکاری Overbond و TMX

Overbond، ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی و راه‌حل‌های اتوماسیون تجاری برای بازارهای جهانی با درآمد ثابت، با گروه TMX، اپراتور بازارهای جهانی و ارائه‌دهنده داده‌های بازار و راه‌حل‌های تحلیلی،شریک شده است.

همکاری True Layer با Bybit

True Layer، پلتفرم پیشرو بانکداری باز اروپا، امروز همکاری خود را با Bybit، سومین صرافی پربازدید ارزهای دیجیتال در جهان با بیش از 10 میلیون کاربر، اعلام کرد.

Bybit در سال 2018 به عنوان یک پلتفرم معاملاتی رمزنگاری تاسیس شد که در آن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران خرد می‌توانند از یک موتور تطبیق فوق‌العاده سریع برای خرید ارزهای دیجیتال اصلی، همراه با پشتیبانی چندزبانه بهره ببرند.

امکان تونیک برای فیلیپینی‌ها

تونیک، اولین نئوبانک فیلیپین، همچنان از طریق ویژگی BillsPay، شریک هر فیلیپینی برای بانکداری آسان، بدون استرس است.

BillsPay که از طریق برنامه Tonik در دسترس است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون دردسر و بدون دردسر و بدون این که در صف‌های طولانی بمانند  و حتی در راحتی و در خانه‌شان، صورت‌حساب‌های خود را به‌موقع پرداخت کنند.

تحولات در Lumera

Lumera، یک شرکت بیمه پیشرو که به تحول دیجیتالی صنعت زندگی و حقوق بازنشستگی اروپا اختصاص دارد، امروز ملحق شدن یوهان رودن را به تیم اجرایی خود در نقش جدید به عنوان مدیر ارشد اجرایی اعلام کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  2