بانک ملی در چه مسیری گام بر می دارد

گفتگو با علیرضا ماهیار؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران

بانک ملی تلاش می کند در مسیر نقشه راه تحول دیجیتال عبارتِ «بزرگترین » را که روزی یدک می کشید و چند سالی می شود بانک سپه به واسطه ادغام چند بانک از آن خود کرده است به مؤثرترین بانک خاورمیانه تبدیل کند. برای این کار اکوسیستم بانک باید متحول شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک ملی نقشه تحول دیجیتال خود را در دستور ارزیابی قرارداده است و تا شهریورماه این ارزیابی نهایی خواهد شد.

در سایه این ارزیابی ها معیارهای خلق ارزش، فرهنگ و دانش دیجیتال در سطوح مختلف و همچنین چرخه تأمین مالی و اکوسیستم اعتبار تغییر خواهد کرد.

رویکردها در مورد ترکیب و چینش شرکت ها به گونه ای است که حداکثر هم افزایی را داشته باشند و در این بین هلدینگ سداد جایگاه ویژه ای دارد.

اینکه بین مربع مشتری، بانک خدمت گذار (ارائه دهنده خدمت به مشتری)، هلدینگ پشتیبان (سداد به عنوان تنظیم کننده روابط بین شرکت های زیرمجموعه) و شرکت های اجرایی (آماده کنندگان و رسانندگان خدمت به و همراه مشتری) چگونه روابطی شکل گیرد که در نهایت مشتری سفرهای جذاب را در اکوسیستم بانک ملی تجربه کند؛ نکته ای است که علیرضا ماهیار، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی در گفت وگوی خود تلاش کرد که تشریح کند.

بخش هایی از این گفتگو را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =