تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / رشد فین تک در فیلیپین

نیلوفر ادیب‌نیا: از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 11شهریور همسان با 31 آگوست 2022 ،رشد فین تک در فیلیپین و فعالیت Moneycorp درفرانسه است. به گزارش خبرگزاری بانکداری نوین در زیر می توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار فناوری امروز را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رشد فین تک در فیلیپین

نتایج بررسی یک بررسی  رشد فین تک در فیلیپین را نشان می دهد. پایگاه داده جهانی Findex که نتایج  نظرسنجی گسترده جهانی که هر 4 سال یک بار توسط بانک جهانی انجام می شود منتشر می کند . هدف آن ردیابی توسعه شمول مالی دیجیتال در جهان است. نسخه فعلی منتشر شده در ژوئن 2022 پیشرفت های قابل توجهی را در کشورهای در حال توسعه نشان می دهد. ، فیلیپین نیز از این روند کلی مستثنی نیست.

تلاش Westpac برای مقابله با حملات سایبری

Westpac امروز دفترچه راهنما برای پاسخ به حملات سایبری را منتشر کرد این دفترچه  برای کمک به مقابله با افزایش حملات سایبری راه اندازی شده است ، زیرا تحقیقات جدید نشان می دهد تقریبا نیمی (49 درصد) از کسب و کارهای کوچک و متوسط استرالیا در 12 ماه گذشته حمله سایبری را تجربه کرده اند.

تحولات جدید در EMS

خدمات تجاری اروپایی (EMS) یواخیم گویورتس  را به عنوان مدیر اجرایی منصوب کرد.او جانشین اسپن ترانوی می شود که از ابتدای سال جاری به صورت موقت ایفای نقش کرده است. گویورتس تجربه مدیریت گسترده ای در خدمات مالی دارد.

همکاری جک هنری  با Google Cloud

شرکت نرم افزار آمریکایی جک هنری  ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های فناوری برای صنعت خدمات مالی، امروز از همکاری با Google Cloud برای فعال کردن استراتژی چند ساله فناوری نسل بعدی خود با تمرکز بر کمک به جامعه و موسسات مالی منطقه‌ای برای نوآوری سریع‌تر خبر داد. این همکاری به دنبال این است که نیازهای در حال تحول دارندگان حساب خود را برآورده کنند.

فعالیت Moneycorp در فرانسه

Moneycorp – یک ارائه دهنده خدمات پرداخت جهانی – امروز با انتشار خبری از آغاز فعالیت  را در فرانسه به عنوان بخشی از تجارت اروپایی خود که به سرعت در حال گسترش است، خبر داده است.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −  85  =