از نگاهی به روند درآمد صدور بیمه نامه در بیمه پاسارگاد تا ضرورت تبیین ظرفیت‌های بانکداری اسلامی در تحقق اقتصاد دانش بنیان

عناوین خبری روز 1401/06/07

درآمد تسهیلات بانک خاورمیانه در عملکرد 5 ماهه نخست سال جاری به رقم 2.185 میلیارد تومان بالغ شد.از کل مبلغ یاد شده حدود 460 میلیارد تومان آن در ماه خرداد محقق گردید که نسبت به ماه قبل 15 میلیارد تومان افزایش داشت. این بانک در بازه زمانی مورد بررسی در حفظ روند صعودی شناسایی درآمد تسهیلات موفق بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرخط اخبار حوزه بانکداری روز دوشنبه 1401/06/07 را در این صفحه بخوانید:

بانکداری مجلسی؛ طرحی که مشکلات را به گره کور تبدیل می کند

درحالی‌که بسیاری از کارشناسان حل معضلات نظام بانکی را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های سیاستگذاری اقتصادی در دولت جدید می‌دانند، به نظر می‌رسد طرح پیشنهادی در مجلس، نه تنها به اصلاح ساختار موجود کمکی نمی‌کند، بلکه می‌تواند مشکلات موجود را به گره کوری تبدیل کند که برای سال‌ها باقی خواهد ماند. در نشستی در روز شنبه ۱۲شهریور برگزار می‌کند، ضمن بررسی مشکلات فعلی نظام بانکی، به تاثیرات تصویب این طرح بر ساختار اقتصادی کشور پرداخته خواهد شد.

سرکوب دلار با دو اهرم فشاری

نرخ شاخص ارزی در دومین روز هفته جاری کاهشی بود. به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار، دلیل عدم تحرک نرخ دلار آزاد به کانال‌های بالاتر یا پایین‌تر در روزهای اخیر، وجود دو نیروی قابل‌توجه و متضاد در فضای انتظارات این بازار است. عده‌ای از فعالان ارزی ضمن اشاره به سیگنال‌های مثبت منتشر‌شده حول محور مذاکرات هسته‌ای وین، قویا بر این عقیده‌اند که طی روزها و هفته‌های آتی توافق جدید میان ایران و قدرت‌های جهانی به دست آمده و در همین راستا نرخ ارز دچار نوسانات کاهشی خواهد شد.

تفاهم‌‌‌نامه همکاری بانک قرض‌‌‌الحسنه مهر ایران و شورای فرهنگ عمومی کشور امضا شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  1  =