بانک دی برنامه های خود برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت را اعلام کرد

بانک دی مهم ترین برنامه های خود را جهت برون رفت از شمول ماده 141 قانون تجارت اعلام نمود. این برنامه با تمرکز بر حوزه وصول مطالبات غير جاري، برگشت ذخيره مطالبات، افزايش درآمد تسهيلات، واگذاري سرمايه گذاري آماده برای فروش، فروش املاک مازاد تمليکی و افزايش سرمايه نقدی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،در حوزه وصول تسهیلات و مطالبات غیر جاری، مانده خالص مطالبات مشکوک الوصول مبلغ 27.204 میلیارد ریال می باشد. برنامه این بانک تعیین تکلیف حداقل 25 درصد مطالبات مزبور بوده که در صورت تحقق آن حدود 7.500 میلیارد ریال درآمد تسهیلات شناسایی و 4.000 میلیارد ریال ذخیره مطالبات مشکوک الوصول خاص برگشت داده خواهد شد.

با برنامه ریزی انجام شده مانده مطالبات معوق از شرکت های گروه در سال جاری تعیین تکلیف شده و پیش بینی می گردد ضمن برگشت 10.612 میلیارد ریال ذخایر به حساب های درآمدی، حدود 5.000 میلیارد ریال درآمد تسهیلات نیز شناسایی گردد.
هم چنین بانک دی برنامه اجرایی شدن افزایش سرمایه نقدی به میزان 15.000 میلیارد ریال که در مجمع عمومی فوق العاده 1399.12.28 اعلام شده بود، را تا پایان سال جاری در دستور کار قرار داده است.
گفتنی است این بانک به تازگی مزایده فروش املاک مازاد برگزار نموده که برای 12 فقره از املاک مذکور پیشنهاد ارائه شده و بانک پیش بینی نموده از این محل 11 میلیارد تومان سود شناسایی کند.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  7