انتظار برای فعالسازی اکانت تلگرام

از ساعاتی پیش، کاربران شبکه‌های اجتماعی از بروز اختلال در دریافت کد فعال‌سازی تلگرام خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد در حاضر دریافت این کد، تنها از طریق پیام صوتی امکان‌پذیر است. گفته می‌شود حتی پیامکهایی که عبارت telegram در آن ذکر شده است نیز امکان ارسال از طریق خطوط تلفن همراه را ندارند. ‌‌با پیگیری از اپراتورهای همراه، اینطور اعلام شد که دستوری مبنی‌ بر مسدود شدن پیامک برای آنها صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،از ساعاتی پیش، کاربران شبکه‌های اجتماعی از بروز اختلال در دریافت کد فعال‌سازی تلگرام خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد در حاضر دریافت این کد، تنها از طریق پیام صوتی امکان‌پذیر است. گفته می‌شود حتی پیامکهایی که عبارت telegram در آن ذکر شده است نیز امکان ارسال از طریق خطوط تلفن همراه را ندارند. ‌‌با پیگیری ایسنا از اپراتورهای همراه، اینطور اعلام شد که دستوری مبنی‌ بر مسدود شدن پیامک برای آنها صادر نشده است.

از آنجا که فعلا چند و چون این ماجرا مشخص نیست، بهتر است کاربران تا جای ممکن از اکانت خود خارج نشوند. زیرا ممکن است به دلیل این مشکل در دریافت پیامک ورود به اکانت، حساب کاربری آنها از دسترس خارج شود. برخی کاربران مدعی‌اند که اختلال مشابهی برای پلتفرمهای دیگر مانند اینستاگرام و توییتر نیز وجود دارد.

تا  لحظه نگارش این خبر، شرکت تلگرام اطلاعیه‌ای مبنی‌ بر بروز اشکال در این خصوص منتشر نکرده است. البته اتفاق مشابهی پیش از این و در زمان فیلترینگ تلگرام در ایران هم رخ داده بود که پس از چند ساعت برطرف شد. حال باید دید این موضوع هم اختلالی است که پس از چند ساعت برطرف می‌شود، یا مشابه سال ۱۳۹۸، موضوع فیلتر پیامک‌های دریافتی در اپراتورهای همراه رخ داده است.

منبع: آی تی ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =