ثبت رکورد پرداخت ۱۱۷۰ میلیارد تومان وام آنلاین در لندو

۳۹ میلیارد تومان روزانه و ۱۱۷۰ میلیارد تومان ماهانه، رکوردهای جدیدی برای میانگین درخواست وام آنلاین در کشور است که به تازگی در لندو به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،در حال حاضر استفاده جامعه از خدمات وام خرد آنلاین با استقبال زیادی روبرو شده و این شرکت موفق شده است به رکورد روزانه  ۳۹ میلیارد تومان و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان درخواست دریافت وام توسط کاربران خود برسد.

با توجه به گزارش سال ۱۴۰۰ لندو، این شرکت رشد ۶ برابری را در میزان ثبت درخواست‌های خود نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده و همین موضوع باعث شده است تا لندو در سال ۱۴۰۱ ضمن توجه ویژه به این حجم از تقاضای بالا، با بازطراحی و اجرای روند خلاقانه ارایه وام به کاربرها، رکورد جدیدی را در بازار لندتک ایران ثبت کند.

لندو با تغییرات ساختاری که در روند وام‌دهی خود ایجاد کرده  تمام مراحل ثبت، درخواست و دریافت وام را به صورت کاملا آنلاین و تنها کمتر از یک هفته (در صورت تکمیل بودن مدارک) انجام می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا افرادی که فرصت کافی برای مراجعه به بانک یا تکمیل اصل مدارک را ندارند، درخواست خود را به شکل کاملا آنلاین ثبت و وام خود را دریافت کنند.

عدم نیاز به ارایه چک نیز از دلایل استقبال بالای کاربرها از وام آنلاین لندو است. ضمن اینکه لندو وام بانکی بانک آینده را تنها به پشتوانه سفته الکترونیکی به کاربران ارایه می‌دهد. پیش بینی می‌شود با توجه اینکه شرکت لندو محدودیتی در تعداد سفارشات ثبت شده در یک روز ندارد، این رکورد به زودی باز هم تغییر کند.

همچنین همکاری لندو با بیش از هزاران فروشگاه و گستردگی خدمات و کالاهای تحت پوشش وام خرد آنلاین لندو نیز می‌تواند دلیل دیگری باشد که رکورد درخواست وام در آینده به عدد بالاتری نیز برسد. دریافت کننده‌های وام آنلاین لندو می‌توانند از وام خود برای خرید کالا و خدمات مختلف از جمله کالاهای دیجیتال، بیمه، سفر، کالاهای تخصصی و غیره استفاده کنند.

منبع: لندو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1