تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / امکان پرداخت‌های چندارزی یکپارچه در یک پلتفرم بانکداری ابری

سرخط اخبار امروز 1401.05.25 در حوزه فناوری‌های مالی را بخوانید

اخبار روز گذشته حاکی از همکاری‌ میان بانک‌ها و موسسات مالی جهانی در راستای دیجیتالیزه کردن و بهبود تجربه مشتری بودو این در حالی است که تعداد شعب فیزیکی بانک‌های بزرگی مانند Barclays در حال کاهش است و با تعطیلی 18 شعبه دیگر از بانک Barclays، تعداد شعب تعطیل در سال جاری به 178 مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی امروز 1401.05.25 در جهان را در این گزارش بخوانید.

امکان پرداخت‌های چندارزی یکپارچه در Mambu فراهم شد

OKEO، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت دیجیتال برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای اروپایی، راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ویژگی پرداخت‌های چندارزی یکپارچه در پلتفرم بانکداری ابری پیشرو، Mambu، را اعلام کرد. OKEO با فراهم کردن دسترسی به خدمات بانکی مدرن و حرفه‌ای به مشتریان در صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند.

Mambu

 

همکاری Zimpler و Gigapay

طی همکاری Zimpler، فین‌تک پیشروی سوئدی، با Gigapay، استارت‌آپ فین‌تک، سیستم مدیریت پرداخت بی‌دردسر در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌گیرد. Gigapay اولین شرکتی بود که امکان پرداخت فوری را برای فریلنسرها بدون ثبت شرکت فراهم کرد. Gigapay همچنین اولین شرکتی بود که امکان پرداخت فوری را برای کسانی که دارای یک شرکت ثبت شده در سوئد هستند ارائه می‌دهد. عملکرد پرداخت فوری اکنون در فنلاند نیز در دسترس است و برنامه‌هایی برای توسعه بین المللی در سال جاری وجود دارد.

Finextra

 

Sage شرکت Lockstep را خریداری کرد

Sage Group plc، پیشرو در فناوری حسابداری، مالی، منابع انسانی و حقوق و دستمزد برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMBs)، امروز اعلام کرد که با خرید Lockstep، ارائه‌دهنده فناوری ابری، موافقت کرده است. طی این اقدام، استراتژی توسعه Sage با گسترش ارزش پیشنهادی آن برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و با گسترش شبکه دیجیتالی تسریع می‌شود.

Businesswire

 

همکاری viafintech GmbH و Pecunpay

viafintech GmbH، بخشی از پلتفرم پرداخت تخصصی پیشرو، Paysafe، همکاری خود را با Pecunpay برای راه‌اندازی یک شبکه سپرده و برداشت نقدی جدید در اسپانیا اعلام کرد. طی این همکاری، فین‌تک‌هایی که با Pecunpay شریک هستند، قادر خواهد بود تا از سیستم کربنکینگ و مجوزهای آن برای ارائه دسترسی آسان‌تر به خدمات سپرده‌گذاری و برداشت نقدی در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها در سراسر اسپانیا، استفاده کنند.

FfNews

 

تعطیلی شعبه‌های بیشتری از بانک Barclays

با تعطیلی 18 شعبه دیگر از Barclays، تعداد شعب تعطیل در سال جاری به 178 مورد رسید. این اقدام در پی تغییر گرایش‌های مصرف‌کنندگان شکل گرفت؛ مشتریان بیشتری از طریق کانال‌های دیجیتالی کارهای بانکی خود را انجام می‌دهند و اکنون کمتر از 10 درصد از تراکنش‌های آن‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود. این بانک می‌گوید 10 میلیون مشتری دیجیتال دارد و 70 درصد از فعالیت‌ها را می‌توان به صورت دیجیتالی انجام داد.

Financial IT

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =