اخذ همزمان اینماد و درگاه پرداخت (IPG) برای کسب وکارها

کسب و کارها بر بستر وب از این پس می‌توانند همزمان با دریافت اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی)، درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نوین را اخذ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،شرکت پرداخت نوین جهت تسهیل فرآیند دریافت درگاه‌های پرداخت الکترونیک و افزایش سرعت دریافت درگاه IPG توسط کسب و کارهای خرد و کلان بر بستر وب، با توجه به هماهنگی انجام شده با مرکز توسعه تجارت الکترونیک، امکان دریافت نماد الکترونیکی را به صورت مستقیم و بدون ورود اطلاعات به صورت مجدد و مجزا جهت درخواست درگاه پرداخت خواهند داشت.

همکاری اینماد با شرکت پرداخت نوین موجب می‌شود که کسب و کارهایی که به درگاه پرداخت آنلاین، پرداخت نوین نیازمند هستند پس از اعلام درخواست نماد اعتماد الکترونیکی، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) خود را ارسال نمایند. شرکت پرداخت نوین، با استفاده از اطلاعات وارد شده توسط صاحبین کسب و کار در سامانه دریافت نماد الکترونیک، می‌تواند به صورت همزمان دریافت درگاه را پیش برده و در زمان سریع‌تری پنل پذیرندگی شرکت پرداخت نوین را دریافت نمایند.

بـا فراهم آمـدن این بستر، متقاضــیـان درگاه اینترنتی پرداخت نوین می‌تواننـد با مراجعه به سایت پنجره واحد تجارت الکترونیکی به آدرس https://ecsw.ir بخش «نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)» ابتدا اقدام به دریافت اینماد کرده و سپس در بخش «درخواست درگاه پرداخت اینترنتی» و انتخاب شــرکت پرداخت نوین آرين، به صورت همزمان درگاه پرداخت و اینماد دریافت نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36