همراهی اپلیکیشن بله با زائران اربعین امسال

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران با اشاره بر ظرفیت محدود شبکه‌های ارتباطی عراق و نگرانی‌های زائران اربعین حسینی اعزامی از کشورمان گفت: اپلیکیشن «بله» امسال نیز مانند سال‌های گذشته همراه و هم ‌قدم زائران اربعین است و با ارایه سامانه ارتباطی اربعین، ارتباط زائران با هم‌سفران و عزیزانشان را کاملاً رایگان و بدون نیاز به اینترنت برقرار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،  علیرضا ماهیار یکی از نیازهای اصلی زائران در اجتماع بزرگ اربعین را ارتباط با زائران دیگر در عراق و اعضای خانواده‌شان در ایران عنوان کرد و گفت: اما به دلیل ظرفیت محدود کانال‌های ارتباطی عراق و همچنین تعرفه‌های زیاد خطوط تلفن همراه، برقراری ارتباطی ارزان و بدون اختلال، یکی از دغدغه‌های اصلی زائران اباعبدالله (ع) است.
وی با تاکید بر رایگان بودن «سامانۀ اعلام وضعیت اربعین» تصریح کرد: زائران حسینی برای استفاده از این سامانه نیازی به اینترنت و یا خرید سیم‌کارت عراقی ندارند. از سویی، در صورتی که زائران در طول سفر به جای روشن کردن اینترنت و یا مکالمه و ارسال پیامک با تلفن همراه خود صرفا با سامانه اعلام وضعیت بله کار کنند، هیچ هزینه ارتباطی را در طول سفر نخواهند پرداخت.
ماهیار با اشاره به مسئولیت اجتماعی و ملی «بانک ملی ایران» در رویداد عظیم اربعین حسینی تاکید کرد: این بانک آمادگی هر گونه همکاری با ارگان ها و نهادهای تصمیم ساز به منظور تسهیل این ارتباط و ارایه خدمات بهتر و موثرتر به مردم عزیز کشورمان در رویداد بزرگ اربعین حسینی را داراست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4