تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / توسعه سوپراپلیکیشن سفارش آنلاین

سرخط اخبار امروز 1401.05.25 در حوزه فناوری‌های مالی را بخوانید

در حالی که پاندمی کرونا جهان را بیش از پیش دیجیتالیزه کرد و توسعه سوپراپلیکیشن‌ها و مشارکت‌های مبتنی بر فناوری تسریع شد، اما انتظار می‌رود پایان قرنطینه و نیاز به شمول مالی، رفت‌وآمد مشتریان را در دستگاه‌های خودپرداز برای برداشت نقدی افزایش ‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی امروز 1401.05.25 در جهان را در این گزارش بخوانید.

توسعه سوپراپلیکیشن Klarna

Klarna، یکی از توسعه‌یافته‌ترین اکوسیستم‌های مصرف‌کننده در جهان که نسل پس از کارت‌های اعتباری را گسترش داد، ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا به مصرف‌کنندگان بریتانیا اجازه دهد تاریخچه کامل سفارش آنلاین خود را مشاهده کنند، بدون توجه به اینکه آیا با استفاده از اپلیکیشن Klarna خریداری کرده‌اند، یا خیر.

AltFi

 

مشارکت ReceiptHero و Visa Fintech Partner Connect

شرکت صادرکننده رسید دیجیتالی، ReceiptHero اعلام کرد که با Visa Fintech Partner Connect، برنامه‌ای که برای کمک به مشتریان صادرکننده ویزا طراحی شده است تا سریعاً با مجموعه‌ای از ارائه‌دهندگان فناوری بررسی‌شده و سرپرستی‌شده ارتباط برقرار کنند، وارد همکاری شده است.

Pymnts

 

Lenpals، نرم‌افزار Bricknode را به‌عنوان نرم‌افزار مدیریت وام دیجیتال انتخاب کرد

Bricknode، یک پلتفرم پیشرو خدمات مالی نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس، امروز اعلام کرد که Lenpals، یک استارت‌آپ فین‌تک که وام‌های شخصی کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد، راه‌حل مدیریت وام خود، یعنی Bricknode Lending، را انتخاب کرده است.

News.cision

 

با بازگشت تدریجی جهان به حالت عادی پس از پاندمی، برداشت پول نقد از خودپرداز افزایش می‌یابد

پایان قرنطینه و نیاز به شمول مالی، رفت‌وآمد مشتریان را در دستگاه‌های خودپرداز برای برداشت نقدی افزایش می‌دهد. این در حالی بود که در سال 2021، مشتریان در سراسر جهان 69 میلیارد دلار برداشت نقدی انجام دادند.

Financial IT

 

در نظرسنجی رضایت مشتریان Starling و Monzo از بانک‌های بزرگ پیشی گرفتند

بانک‌های چلنجر دیجیتالی Starling و Monzo به عنوان برترین ارائه‌دهندگان حساب جاری شخصی و تجاری در بریتانیا رتبه‌بندی شدند. Royal Bank of Scotland با عملکرد ضعیف به‌عنوان بدترین ارائه‌دهنده حساب شخصی معرفی شد.

Finextra

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  65  =  66