گوش به زنگ شدن سکه بازان از نتایج برجام

شب گذشته، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد که پاسخ ایران را دریافت کرد.به نظر می رسد بازار ارز و سکه به حالت آماده باش در آمده باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،روز گذشته شمارش معکوس برای تحویل پاسخ مکتوب ایران در مورد متن پیش نویس برجام از سوی امیر عبداللهیان آغاز شد. قیمت دلار در واکنش به این خبر یک کانال عقب نشینی کرد.

ریزش قیمت سکه

با کاهش قیمت دلار ، بازار سکه هم بهم ریخت و فلز زرد رنگ داخلی بعد از مدت ها تا کانال ۱۳ میلیون تومان ریزش کرد.قیمت هر قطعه سکه امامی دیروز در محدوده 13 میلیون و 972 هزار تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز یکشنبه بیش از 200 هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

قیمت دلار با توافق چقدر می ریزد؟ /یورو در تهران گرانتر از جهان شد

ارزش ذاتی سکه دیروز 12 میلیون و 494 هزار تومان بود که نسبت به قیمت نقدی نزدیک به 1 میلیون و 500 هزار تومان فاصله دارد . حباب سکه هم مانند روز قبل از آن در محدوده 11 درصد قرار داشت.

آماده باش برجامی در بازار سکه

شب گذشته، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد که پاسخ ایران را دریافت کرد.به نظر می رسد بازار ارز و سکه به حالت آماده باش در آمده باشد، لحظات نفس گیر برجامی فرا رسیده است و معامله گران در انتظار سیگنال های جدید از سوی مهره های اصلی برجام هستند تا مسیر حرکت خود را تعیین کنند.

پیش بینی قیمت سکه بعد از پاسخ برجامی ایران

عده ای از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که قیت سکه نتواند به بالای محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد احتمال برگشت تا نیمه کانال ۱۳ میلیون تومان وجود دارد.

با این حال اگر قیمت سکه مرز ۱۴ میلیون تومان را لمس کند ممکن‌ است فلز زرد رنگ داخلی تا محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا برود.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  18  =