رونمایی بیمه البرز از طرح جامع بیمه تکمیلی خادمان سلامت/پوشش بیمه ای افراد در گروه های کمتر از ۵۰ نفر در طرح مبتکرانه بیمه البرز

به همت و ابتکار شرکت بیمه البرز، طرح جامع پوشش بیمه درمان تکمیلی با عنوان «طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت» برای نخستین‌بار در کشور رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،در مراسم رونمایی از طرح مبتکرانه این شرکت با عنوان «طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت» که با حضور مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی مدیرعامل و مجید علی پناهی رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه البرز و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: با تدبیر و پیشگامی بیمه البرز برای نخستین‌بار تمامی خادمان سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه البرز قرار گرفتند که این ابتکار بیمه البرز شایسته قدردانی است.

او افزود: این طرح مبتکرانه بیمه البرز گام بسیار خوبی است تا درسایر مشاغل و کارگاه‌ها و واحدهای کوچک که کارکنان کمتر از ۵۰ نفر دارند، اجرا شود. او با قدردانی از مدیرعامل بیمه البرز به خاطر ارائه طرح ابتکاری جامع بیمه درمان تکمیلی خادمان سلامت، اظهار کرد: بر اساس این طرح حدود ۹۰۰هزار نفر از خادمان سلامت که در مراکز کوچک درمانی و حوزه سلامت فعالیت می‌کنند و همچنین خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه البرز قرار می‌‌گیرند. بنا بر این گزارش، در مراسم رونمایی از «طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت»

همچنین رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و رئیس صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور از شرکت بیمه البرز به خاطر ارائه این طرح ابتکاری قدردانی کردند. بر اساس طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت، شرکت بیمه البرز افرادی را که در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی و تجهیزات پزشکی، کلینیک‌‌ها، درمانگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار می‌‌دهد. بر این اساس، امکان تحت پوشش قرار گرفتن افراد در گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر، طرح‌های متنوع با انواع پوشش‌ها و قیمت ویژه از جمله مزایای طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت شرکت بیمه البرز است.  این گزارش حاکی است، مراسم رونمایی از طرح جامع بیمه تکمیلی خادمان سلامت در روز دوشنبه مورخ ۲۴/ ۵/ ۱۴۰۱ در محل سالن همایش سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +    =  7