برگزاری جام جهانی استارتاپ‌ها در شهریور ماه

استارتاپ فوتبالی کلین شیت قصد دارد جام جهانی استارتاپ‌ها را در روزهای ابتدایی شهریور ماه برگزار کند. در حالی که تنها چند ماه به برگزاری جام جهانی قطر باقی مانده، آرام آرام فضای فوتبالی ایران هم خود را برای این رویداد آماده می‌کند. در همین راستا، استارتاپ کلین‌شیت به عنوان یک پلت‌فرم سرگرمی/رسانه فوتبالی در حال آماده شدن برای جام جهانی است و در اولین قدم، یک دوره مسابقات بین استارتاپ‌ها روی کنسول بازی سونی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،آرش جهانگیری، بنیانگذار کلین‌شیت درباره این دوره مسابقات گفت: »برای برگزاری این رویداد، از شرکت‌های مختلف استارتاپی دعوت شده و از آنها خواستیم تا هر شرکت، یک تیم دو نفره برای حضور در مسابقات به ما معرفی کنند. پیشنهادی که با استقبال بسیاری از شرکت‌ها مواجه شد. تا جایی که برخی شرکت‌ها مسابقات داخلی برگزار کردند تا تیم خود را شناخته و به ما معرفی کنند. «

این مسابقات با کنسول PS5 برگزار خواهد شد و دقیقا شبیه سازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. به این صورت که هر تیم، یکی از تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی را انتخاب کرده و در گروه خود مسابقه خواهند داد و کاملا مانند الگوی جام جهانی، تیم‌ها صعود می‌کنند و پس از مرحله گروهی، دو تیم به مرحله حذفی می‌روند.

تیم اول این مسابقات برنده یک دستگاه کنسول PS5 خواهد شد که از طرف گارانتی آروند به عنوان حامی مالی این رویداد تامین شده است. همچنین جایزه تیم دوم مبلغ ۹ میلیون و جایزه  تیم سوم مبلغ ۵ میلیون خواهد بود. البته این جام، آقای گل نیز خواهد داشت که جایزه سه میلیونی را از آن خود خواهد کرد. البته با توجه به مذاکرات، ممکن است جوایز دیگری نیز اضافه شود.  

علاوه بر مجموعه آروند، مجموعه‌های اسنپ، نوین ارزش و  ابرآروان و کریپتوبازار نیز دیگر حامی مالی این رویداد هستند و به صورت مادی و معنوی از این رویداد حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است جام جهانی استارتاپ‌ها در تاریخ دوم تا چهارم شهریور ماه و در مرکز نوآوری و صنایع خلاق آمپر که با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهی به رشد استارتاپ‌های ایرانی فعالیت می‌کند و با حمایت این مرکز بین ۳۲ تیم و مجموعه استارتاپی برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت مسابقات مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  18