همایش جامعه جهانی مدیران بانکداری باز و امور مالی باز در ماه سپتامبر

رویداد Open Banking Expo، بزرگ‌ترین جامعه جهانی مدیران بانکداری باز و امور مالی باز که بزرگ‌ترین تحول دیجیتال در بخش خدمات مالی را رقم می‌زند، امسال به صورت حضوری از 29 تا 30 سپتامبر در آمستردام برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آدام کاکس، یکی از بنیانگذاران رویداد Open Banking Expo، گفت: “دستورالعمل اصلاح شده خدمات پرداخت (PSD2) و بانکداری باز به شتاب خود ادامه داده‌ و زیست‌بوم خدمات مالی اروپا را تغییر شکل می‌دهند و راه را برای PSD3 و امور مالی باز هموار می‌کنند. بنابراین، رویداد Open Banking Expo دوباره در اروپا برگزار می‌شود تا رهبران حوزه بانکداری باز، امور مالی باز و پرداخت‌های باز را گرد هم آورد تا مسیر مبتکران، قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران سراسر زیست‌بوم اروپا روشن شود.”

رویداد امسال که در شرایط ناپایدار ژئوپلیتیکی و نظارتی برگزار خواهد شد، بستری برای بررسی پیشرفت، اشتراک‌گذاری هیجان‌انگیزترین تحولات، تجزیه و تحلیل روندهای فعلی منطقه‌ای و بحث درباره پیش‌بینی‌ها برای سال 2023 و پس از آن را فراهم می‌کند.

این نمایشگاه تعدادی از موضوعات کلیدی و عناوین مهم، مانند چارچوب امور مالی باز قابل تعامل همراه استاندارد API و نوآوری‌ها در مسیر پرداخت، را پوشش خواهد داد.

تاد کلاید، مدیر عامل شرکت Token، یکی از شرکای برگزاری نمایشگاه Open Banking Expo، گفت: “از آنجایی که بانکداری باز به طور اساسی چشم‌انداز پرداخت‌ها را تغییر می‌دهد، تمام نگاه جامعه جهانی پرداخت به اروپا است که اکنون به عنوان پیشگام در پذیرش بانکداری باز و مدل‌های APIمحور شناخته شده است. علاوه بر این، ما انتظار داریم که در پنج سال آینده در اروپا، پرداخت‌ها در حوزه بانکداری باز از 87 میلیارد دلار فراتر رود. از آنجایی که هم مقررات اروپایی و هم نوآوری در سال جاری به افزایش پرداخت‌های حساب به حساب (A2A) منجر شده، خوشحالم که اعلام کنم Token.io شریک اصلی نمایشگاه بانکداری باز اروپا در سال 2022 است. در سپتامبر امسال، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در آمستردام دوباره گرد هم بیاییم تا گفت‌وگوها و فرصت‌های جدیدی را در مورد پرداخت‌های A2A و آینده بانکداری باز و امور مالی باز در اروپا داشته باشیم.”

این اکسپو در سال 2019 به صورت حضوری راه‌اندازی شد اما در سال‌های 2020 و 2021 به صورت آنلاین ادامه داشت. رویداد امسال نیز در آمستردام از 29 تا 30 سپتامبر برگزار می شود.

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

منبع: Financial IT

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49