تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / آغاز رویداد برتر امور مالی آسیای جنوب شرقی از فردا در فیلیپین

سرخط اخبار امروز 1401.05.24 در حوزه فناوری‌های مالی را بخوانید

مشهورترین رویداد حوزه امور مالی آسیای جنوب شرقی، World Financial Innovation Series (WFIS)، از 16 آگوست در فیلیپین آغاز خواهد شد. همایش جامعه جهانی مدیران بانکداری باز و امور مالی باز نیز در ماه سپتامبر در آمستردام برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی امروز 1401.05.24 در جهان را در این گزارش بخوانید.

همایش جامعه جهانی مدیران بانکداری باز و امور مالی باز در ماه سپتامبر

رویداد Open Banking Expo، بزرگ‌ترین جامعه جهانی مدیران بانکداری باز و امور مالی باز که بزرگ‌ترین تحول دیجیتال در بخش خدمات مالی را رقم می‌زند، امسال به صورت حضوری از 29 تا 30 سپتامبر در آمستردام برگزار خواهد شد.

Financial IT

 

همکاری ویزا و Metrolinx

شرکت ویزا کارت اعلام کرد که طی همکاری با Metrolinx ویژگی Visa tap to pay رسماً در سیستم تراتزیت عمومی GO Transit قابل استفاده است، و با ارائه گزینه پرداخت بدون تماس به مسافران با کارت اعتباری Visa یا دستگاه پرداخت فعال (مانند تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند) ترانزیت در سفر را آسان‌تر می‌کند.

Financial post

 

همکاری BT و Barclaycard Payments برای کمک به کسب‌وکارهای خرد در بریتانیا

شبکه مشارکتی جدید بین BT و Barclaycard Payment به طور خاص برای کسب‌وکارهای خرد با 0 تا 5 کارمند طراحی شده است. طی این همکاری، مجموعه‌ای از مزایای اضافی به مشتریان از طریق پهنای باند، تلفن همراه، دستگاه‌های متصل، و بازاریابی دیجیتال، به علاوه سایر اشکال پشتیبانی با هدف کمک به رشد کسب‌وکارها اختصاص داده شده است.

Pymnts

 

“طرح سرمایه‌گذاری صفر” برای زنان کارآفرین هند

به مناسبت هفتاد و پنجمین روز استقلال هند، PayNearby، پیشروترین شبکه بانکداری و دیجیتالی بدون شعبه در هند، «طرح سرمایه‌گذاری صفر» را برای زنان کارآفرین، با بیش از 20 هزار پین کد اعلام کرده است. این ابتکار علاوه بر تسریع چشم‌انداز ملی شمول مالی برای همه، با هدف ایجاد استقلال مالی در میان زنان روستایی هند از طریق چشم‌پوشی از هزینه افتتاح حساب‌های تجاری شکل گرفته است.

Business World

 

رویداد WFIS در فیلیپین برگزار می‌شود

مشهورترین رویداد حوزه امور مالی آسیای جنوب شرقی، World Financial Innovation Series (WFIS)، اکنون آماده است تا بازار فین‌تک فیلیپین را متحول کند. این رویداد 16 تا 17 آگوست در این کشور برگزار خواهد شد.

Business News

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8