امکان اتصال حساب‌های بانکی به شش هزار اپلیکیشن

Wise قرارداد امور مالی باز با شرکت Plaid منعقد کرده است که به 13 میلیون مشتری سابق این امکان را می‌دهد تا حساب‌های خود را به هزاران اپلیکیشن متصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از طریق ابزار امور مالی باز Plaid، به نام Core Exchange، افراد می‌توانند حساب محلی Wise USD خود را به هزاران اپلیکیشن دیگر ـ از جمله Venmo، Truebill و Chime ـ متصل کنند تا به راحتی پول دریافت و پرداخت کنند.

این ادغام در حال حاضر فعال است و برای مواردی مانند پرداخت‌های همتا به همتا و پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود. مشتریان تجاری در ایالات متحده از این امکان برای ارسال وجوه به شرکت‌ها برای حقوق و دستمزد استفاده می‌کنند، و شرکت‌ها در سطح جهان در حال اتصال به نئوبانک‌ها و همچنین پرداخت صورت‌حساب‌های کارت اعتباری و پرداخت مالیات هستند.

شارون آن کین، مدیر ارشد توسعه جهانی Wise، می‌گوید: “از طریق همکاری با Plaid، ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم تا حساب‌های خود را به اپلیکیشن‌ها و خدماتی که در ایالات متحده می‌شناسند و دوست دارند، فوراً و بدون هزینه‌های پنهان متصل کنند. همانطور که ما بدون مرز پول ایجاد می‌کنیم، مشتریان ما همچنان شاهد ادغام‌های عمیق‌تر در بازار خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که حساب Wise با عملکرد محلی مورد نیاز برای مصرف‌کنندگان آمریکایی مطابقت دارد.”

راجا چاکراورتی، مسئول دسترسی جهانی به داده‌های Plaid، می‌افزاید: “ارائه راه‌حل‌های ایمن اتصال داده به مصرف‌کنندگان در راستای مأموریت ما برای باز کردن قفل آزادی مالی برای همه است. مشارکت ما با شرکت Wise دسترسی، شفافیت و کنترل را برای میلیون‌ها مشتری تضمین می‌کند تا به طور ایمن به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی که انتخاب می‌کنند، متصل شوند.”

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

منبع: Finextra

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1