تازه‌ترین اخبار مالی و بانکداری جهان / راه‌اندازی محصولات جدید B2B

سرخط اخبار امروز 1401.05.21 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

راه‌اندازی محصولات جدید B2B، ایجاد اپلیکیشنی برای جذب جوانان هندی به سرمایه‌گذاری، و همکاری BitPay و Cardlytics از جمله خبرهای مهم در روز گذشته بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار مالی امروز 1401.05.21 در جهان را در این گزارش بخوانید.

فین‌تک تأیید اعتبار وام Truework توانست 50 میلیون دلار سرمایه جذب کند

Truework، یک شرکت فین‌تک که به وام دهندگان کمک می‌کند تا درآمد و اشتغال وام‌گیرندگان را تأیید کنند، امروز اعلام کرد که 50 میلیون دلار بودجه سری C جذب کرده است. این فین‌تک تخمین می‌زند که در سال جاری بیش از 12 میلیون دلار از تأیید درآمد و اشتغال درامد کسب خواهد کرد.

Tech crunch

 

راه‌اندازی محصولات جدید B2B در شرکت JARVIS Invest

JARVIS Invest، اولین شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی در هند، 600 هزار دلار از دفتر خود در امارات جذب کرد. این بودجه در زمان حیاتی برای رشد شرکت به دست آمد و یک حرکت استراتژیک برای گسترش جهانی و عرضه محصولات جدید در بازارهای کلیدی محسوب می‌شود.

JARVIS Invest از این بودجه برای ساخت محصولات جدیدی استفاده خواهد کرد که از طریق اکوسیستم پیشرفته دبی در دسترس بازار جهانی قرار خواهند گرفت، دفتر جدیدی در دبی راه‌اندازی خواهد کرد و از شبکه وسیع خود برای گسترش تجارتش استفاده خواهد کرد.

The Hindu Business Line

 

اپلیکیشن شرکت فین‌تک DINERO جوانان هندی را تشویق به ایجاد ثروت می‌کند

Dinero، اولین پلتفرم پاداش در سرمایه‌گذاری هند، با هدف جوانان هندی، از راه اندازی نسخه بتا اپلیکیشن خود خبر داد. این اپلیکیشن به طور انحصاری در فروشگاه Google Play در دسترس است. این طرح سرمایه‌گذاری منحصر به فرد به DIP نام دارد که به کاربران کمک می‌کند با 100 روپیه سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

Global Fintech Series

 

همکاری BitPay و Cardlytics

BitPay، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین و رمزارزها در جهان، امروز یک برنامه پاداش به کارت پیش‌پرداخت خود اضافه کرد. Cardlytics، پلتفرم پاداش پس‌انداز، جوایزی را مدیریت می‌کند که در آن دارنده کارت BitPay هر بار که از کارت خود در خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده استفاده می‌کند، به‌طور خودکار تا 15 درصد وجه نقد را از خرید دریافت می‌کند.

Business Wire

 

1.5 میلیون مشتری Revolut دوره‌های آموزش مالی را در یک ماه به پایان رساندند

بیش از یک میلیون نفر دوره آموزش رمزنگاری Revolut را در اولین ماه پس از راه‌اندازی آن گذرانده‌اند، که نشان‌دهنده اشتیاق عمومی برای این طبقه از دارایی‌ها در زمان‌ تورم افسارگسیخته است.

Finextra

 

قرارداد با Plaid به مشتریان Wise امکان می‌دهد حساب‌های خود را به شش هزار اپلیکیشن متصل کنند

Wise یک قرارداد امور مالی باز با Plaid منعقد کرده است که به 13 میلیون مشتری سابق این امکان را می‌دهد تا حساب‌های خود را به هزاران اپلیکیشن متصل کنند.

American Banker

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  9  =