ترکیب نوآوری با راه‌حل‌های مالی تعبیه‌شده

شرکت Weavr، پیشگام در حوزه امور مالی تعبیه‌شده، آخرین راه‌حل مالی در قالب سه افزونه با قابلیت Plug-and-Play را ارائه داده است که ابزارهای ضروری کسب‌وکارهای دیجیتال برای ارائه خدمات مالی را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، افزونه‌های مالی Weavr طیف گسترده‌ای از موارد استفاده را با سادگی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. کسب‌وکارها در عرض چند هفته می توانند راه اندازی شوند و خدمات مالی مورد نیاز مشتریان خود را ارائه دهند. در مقایسه با راه‌حل‌های سنتی بانکداری به‌عنوان خدمات (BaaS)، محصولات Weavr اجازه می‌دهند این فرآیند با کسری از سرعت و هزینه اتفاق بیفتد و به‌طور قابل‌توجهی موانع ورود به بازار را برای ذهن‌های نوآور در بخش‌ها کاهش می‌دهد.

نکته اصلی برای کسب‌وکارها این است که اکنون می‌توانند درآمد حاصل از هر کاربر خدمات مالی را با زمان و تعهد منابع نسبتاً کم ایجاد، اعتبارسنجی و چند برابر کنند.

این سه افزونه در حال حاضر قابلیت‌های مالی قدرتمندی را برای کسب‌وکارهای دیجیتال در بخش‌های بی‌شماری فراهم می‌کنند. اخیراً، نوآوران برجسته در سراسر بخش‌ها، از جمله یک اپلیکیشن مختص فریلنسرها، MONET، یک راه‌حل جهانی خالص‌سازی فاکتور، Troc Circle و finway، یک پلتفرم مدیریت مالی برای SMEها، از این افزونه‌ها استفاده کرده‌اند.

این سه افزونه مالی، هم از نظر نحوه پیاده‌سازی و هم از نظر ساختار قیمت‌گذاری، بسیار در دسترس هستند. مدل‌های قیمت‌گذاری مناسب Weavr آن‌ها را برای کسب‌وکارها در تمام مراحل رشد در دسترس قرار می‌دهد. در نتیجه، این شرکت به نوآوران کمک می کند تا بازده سرمایه‌گذاری و بودجه خود را به حداکثر برسانند، که هر دو در میان عدم اطمینان اقتصادی فعلی اهمیت فزاینده‌ای دارند.

سه افزونه مالی راه‌اندازی‌شده عبارتند از:

Supplier Finance Plug-In

این افزونه شامل همه آن چیزی است که سازندگان پلتفرم نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس SaaS برای تقویت پرداخت‌های B2B در حسابداری، تدارکات، لجستیک، مدیریت سفارش یا سایر راه‌حل‌های دفتر پشتیبان خود نیاز دارند. از طریق این پلاگین، نوآوران می‌توانند ابزارهای مالی مورد نیاز مشتریان خود را برای انجام، دریافت و خودکارسازی پرداخت‌ها در پلتفرمی نوآورانه‌ بدون نیاز به لاگین شدن در بانک برای انتقال پول، در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

Employee Finance Plug-In

این افزونه به نوآوران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس SaaS را با زیرساخت‌های مالی ایجاد کنند و سیستم پرداخت‌های هدایت‌شده توسط کارمندان را ارتقا دهند. با استفاده از این افزونه مالی، کسب‌وکارهای نوآور می‌توانند برای مثال، ابرقدرت‌های مالی مورد نیاز را به تیم‌های خود اضافه، کنترل‌های مالی را پیکربندی و پرداخت ها و هزینه‌های کارکنان را مدیریت کنند.

Worker Finance Plug-In

این افزونه پلتفرم‌ها را قادر می‌سازد تا پرداخت‌ها را برای فریلنسرها، پیمانکاران مستقل، سازندگان و اینفلوئنسرها ارتقا دهند. سازندگان پلتفرم می‌توانند زیرساخت‌های مالی را که فریلنسرها برای مدیریت جریان نقدی، پرداخت‌ها و کاهش تعداد ادمین‌ها و بسیاری موارد دیگر نیاز دارند، اضافه کنند، که همه این موارد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در عوض روی کارهای مهم‌تری مانند افزایش درآمد تمرکز کنند.

در حال حاضر، راه‌حل‌های مبتنی بر بک‌اند به‌عنوان یک سرویس BaaS در حال ایجاد یک گلوگاه هستند که با ادغام‌های وقت‌گیر و پرهزینه شرایط را سخت‌تر می‌کنند. در مقابل، افزونه‌های مالی Weavr تعبیه خدمات مالی قدرتمند را سریع و آسان می‌کنند و به کسب‌وکارهای نوآور اجازه می‌دهند خدمات جدیدی را به کار گیرند که می‌تواند درآمد هر مشتری را ۲ تا ۵ برابر افزایش دهد. علاوه بر این، Weavr تمام مقررات و قوانین را لحاظ می‌کند، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد در عوض بر عملکرد اقتصادی و توسعه محصول تمرکز کنند.

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

منبع: Financial IT

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  64  =  74