تازه‌ترین اخبار مالی و بانکداری جهان / نرم‌افزار برتر ضدپولشویی معرفی شد

سرخط اخبار امروز 1401.05.20 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

Amlock، نرم‌افزار Azentio در میان 15 ارائه‌دهنده برتر راه‌حل‌های مبارزه با پولشویی (AML) شناخته شد که بر اساس 26 معیار در دسته‌بندی‌های مختلف در حوزه‌های پیشنهادات فعلی، استراتژی و حضور در بازار ارزیابی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار مالی امروز 1401.05.20 در جهان را در این گزارش بخوانید.

برای سومین سال متوالی، ICSFS به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده نرم‌افزار بانکداری و امور مالی اسلامی انتخاب شد

بر اساس آخرین نسخه مجله World Finance، ICS Financial Systems (ICSFS) به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده نرم‌افزار بانکداری و امور مالی اسلامی برای دریافت جایزه 2022 Islamic Finance Awards انتخاب شد. ICSFS بیش از دو دهه است که از طریق راه‌حل‌های نرم‌افزار ICS Banks Islamic منطبق با شریعت، با محصولات و خدمات اسلامی سفارشی‌سازی‌شده که به مؤسسات مالی برای دستیابی به مزیت رقابتی کمک کرده است، از بخش بانکداری اسلامی پشتیبانی می‌کند.

Financial IT

 

ترکیب نوآوری با راه‌حل‌های مالی تعبیه‌شده در شرکت Weavr

شرکت Weavr، پیشگام در حوزه امور مالی تعبیه‌شده، آخرین راه‌حل مالی با قابلیت Plug-and-Play را ارائه داده است که ابزارهای ضروری کسب‌وکارهای دیجیتال برای ارائه خدمات مالی را فراهم می‌کند. پلاگین‌های مالی Weavr طیف گسترده‌ای از موارد استفاده را با سادگی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. کسب‌وکارها در عرض چند هفته می توانند راه اندازی شوند و خدمات مالی مورد نیاز مشتریان خود را ارائه دهند. در مقایسه با راه‌حل‌های سنتی بانکداری به‌عنوان خدمات (BaaS)، محصولات Weavr اجازه می‌دهند این فرآیند با کسری از سرعت و هزینه اتفاق بیفتد و به‌طور قابل‌توجهی موانع ورود به بازار را برای ذهن‌های نوآور در بخش‌ها کاهش می‌دهد.

IBS Intelligence

 

نرم‌افزار Azentio جزو 15 نرم‌افزار برتر ضدپولشویی شناخته شد

Amlock، نرم‌افزار Azentio در میان 15 ارائه‌دهنده برتر راه‌حل‌های مبارزه با پولشویی (AML) شناخته شد که بر اساس 26 معیار در دسته‌بندی‌های مختلف در حوزه‌های پیشنهادات فعلی، استراتژی و حضور در بازار ارزیابی شده است. گزارش The Forrester Wave™: Anti-Money Laundering Solutions, Q3 2022 report، راه‌حل این شرکت را به‌عنوان پلتفرم یکپارچه و انعطاف‌پذیر با قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرد.

Finance Yahoo

 

همکاری ویزا با شرکت انگلیسی Calausematch

Currencycloud، راه‌حل شرکت ویزا برای ساده‌سازی تجارت در دنیای چندارزی، با Clausematch، شرکت فناوری نظارتی (رگ‌تک) جهانی و راه‌حل انطباق با مقررات انگلیسی، برای پیاده‌سازی راه‌حل مدیریت خود وارد قرارداد شدند. راه‌حل Clausematch به Currencycloud اجازه می‌دهد تا به طور موثر مجموعه در حال تحول سیاست‌ها، رویه‌ها و سایر اسناد حیاتی تجاری خود را مدیریت کند. راه‌حل Clausamatch انطباق مداوم با چشم‌انداز نظارتی جهانی را که به سرعت در حال تغییر است، تسهیل می‌کند، همکاری هوشمندانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد و مدیریت اسناد دستی و زمان‌بر قبلی را خودکار می‌کند.

FFNews

 

مشارکت Simpl با ConfirmTkt برای ساده‌سازی پرداخت‌های دیجیتالی برای مسافران قطار

Simpl، پیشروترین شبکه پرداخت در هند، همکاری خود را با ConfirmTkt برای ساده‌سازی پرداخت‌ها اعلام کرد. از طریق این مشارکت، Simpl پرداخت‌های دیجیتالی راحتی را برای مشتریان ConfirmTkt فعال می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا سفر قطار خود را بهتر برنامه‌ریزی کنند.

Global Prime News

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  8  =