تازه‌ترین اخبار مالی و بانکداری جهان / ارائه کارت اعتباری یک شرکت سهام خصوصی اماراتی

سرخط اخبار امروز 1401.05.19 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

Alain Finance، یک شرکت سهامی خصوصی که متخصص در طراحی و ارائه راه‌حل‌های تامین مالی جایگزین برای شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) در سراسر امارات است، از راه‌اندازی کارت‌های اعتباری خود در امارات و با همکاری شبکه Network International خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار مالی امروز 1401.05.19 در جهان را در این گزارش بخوانید.

Verto راه‌حل جدید و قوی مبتنی بر API را برای سرویس‌های فارکس و پرداخت‌های فرامرزی راه‌اندازی می‌کند

Verto، فعال‌کننده پرداخت‌های بین‌مرزی و ارز خارجی (FX) B2B، امروز راه‌اندازی راه‌حل جدید مبتنی بر API خود را اعلام کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تبدیل ارز، پرداخت‌های فرامرزی و جهانی و مدیریت پرداخت‌ها را خودکار کنند.

Pymnts

 

Paysend  پنجاه کشور دریافت‌کننده جدید را به شبکه جهانی پرداخت خود معرفی کرد

Paysend، فین‌تک مستقر در بریتانیا با بیش از 7 میلیون مشتری، امروز اعلام کرد که 50 کشور دریافت‌کننده جدید از ابتدای سال 2022 به شبکه پرداخت جهانی آن معرفی شده‌اند. این کانال‌های پرداخت اضافی به این معنی است که مشتریان Paysend اکنون می‌توانند به بیش از 170 کشور در سراسر جهان پول ارسال کنند.

Paysend

 

همکاری Alain Finance با Network International برای ارائه کارت اعتباری خود در کشور امارات

Alain Finance، یک شرکت سهامی خصوصی که متخصص در طراحی و ارائه راه‌حل‌های تامین مالی جایگزین برای شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) در سراسر امارات است، از راه‌اندازی کارت‌های اعتباری خود در امارات و با همکاری شبکه Network International خبر داده است. این شرکت به Alain Finance کمک خواهد کرد تا بر متمایز شدن خود به عنوان یک بازیگر دیجیتال پیشرو در بازار وام تمرکز کند.

Zawya

 

استارت آپ مکزیکی Clara، 150 میلیون دلار بدهی مالی از گلدمن ساکس دریافت کرد

Clara، استارت‌آپ پیشرو در حوزه فناوری آمریکای لاتین که راه‌حل مدیریت هزینه‌های شرکتی را برای شرکت‌های این منطقه ارائه می‌کند، از سوی گلدمن ساکس 50 میلیون دلار، با امکان افزایش تا 150 میلیون دلار، تامین مالی می‌شود.

Bloomberg

 

بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک جهان دوباره برگزار می‌شود

سومین دور بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک در جهان Global Fintech Fest (GFF) به زودی برگزار می‌شود. GFF 2022 که توسط سازمان امور اقتصادی، دولت هند، شورای همگرایی فین‌تک (FCC)، شورای پرداخت هند (PCI) و شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) سازماندهی شده است، در تاریخ 20 تا 22 سپتامبر سال 2022 در مرکز همایش جهانی جیو در بمبئی برگزار خواهد شد. موضوع رویداد ترکیبی امسال «ایجاد یک دنیای مالی پایدار ـ جهانی | فراگیر| سبز» است.

Global Fintech Fest

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  30