ارائه راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی

همکاری Neofy و HPS

Neofy، ارائه‌دهنده ابر مالی دیجیتال، همکاری خود را با HPS، ارائه‌دهنده پیشرو در حوزه پرداخت، اعلام کرد. طی این مشارکت، راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.

نئوبانک‌ها با فناوری‌های نوآورانه و مدل‌های تجاری منحصربه‌فرد خود، صنعت فین‌تک را متحول کرده‌اند. نئوبانک‌ها که گاهی به آن‌ها «بانک‌های چلنجر» نیز گفته می‌شود، شرکت‌های فین‌تکی هستند که خدمات مالی را صرفاً به صورت دیجیتال یا از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه و بدون شعبه فیزیکی بانک ارائه می‌کنند.

در سال‌های اخیر، مشتریان از پلت‌فرم‌های فناوری استفاده کرده‌، ترجیح می‌دهند تجربه دیجیتالی راحت‌تر و آسان‌تری داشته باشند. این تغییر شکافی بین آنچه بانک‌های سنتی ارائه می‌دهند و انتظارات مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. در این میان، نئوبانک‌ها نه تنها مشتاق هستند، بلکه در موقعیت مناسبی قرار دارند تا این شکاف بازار را با استفاده از فناوری های پیشرفته که به ارائه خدمات پویاتر به مشتریان کمک می کنند، پر کنند.

با این حال، نئوبانک ها با مجموعه‌ای از چالش های خاص خود روبرو هستند. راه اندازی یک نئوبانک فرآیندی پرهزینه و زمان‌بر است. ایجاد یک نئوبانک سازگار با مقررات و آماده عملیات معمولاً حداقل به 18 ماه زمان و 15 تا 20 میلیون دلار هزینه سرمایه اولیه نیاز دارد. نئوبانک‌ها باید با این چالش‌ها مقابله کنند تا به طور موثر با بانک‌های سنتی رقابت کنند.

Neofy، ارائه‌دهنده ابر مالی دیجیتال، یک راه‌حل قانع‌کننده ارائه می‌کند: ابر خدمات مالی از پیش سازمان‌دهی‌شده که به بانک یا یک شرکت فین‌تک اجازه می‌دهد تا خود را از ابتدا با یک نرم‌افزار به‌عنوان سرویس با ندل پرداخت pay-as-you-go راه‌اندازی کند. شرکت Neofy با ارائه‌دهندگان پیشرو فناوری جهانی همکاری کرده است تا تمام سیستم‌های کاربردی مورد نیاز برای راه‌اندازی یک بانک یا فین‌تک، از سیستم‌های کربنکینگ گرفته تا سیستم‌های مدیریت کارت‌ها را در یک مجموعه کامل شامل شود. همه این اجزا از قبل یکپارچه و از پیش پیکربندی شده‌اند، که نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه زمان عرضه به بازار را به کمتر از سه ماه کاهش می‌دهد.

در همین راستا، Neofy با هدف ارائه تجربه تراکنش بدون اصطکاک به کاربران با استفاده از تأییدیه‌های بیومتریک مدرن، با HPS (سیستم‌های پرداخت هایتک) برای ارائه پلتفرم کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر همکاری می‌کند.

 

منبع: Finextra

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  5