تازه‌ترین اخبار مالی و بانکداری جهان / ارائه راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی

سرخط اخبار امروز 1401.05.18 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در حالی که نئوبانک‌ها و بانک‌های چلنجر در پی گسترش حضور جهانی هستند، اما شرکت‌های فین‌تکی مانند SoftBank در جذب سرمایه با روزهای سختی مواجه هستند و ضررهای میلیاردی بر جای می‌گذارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار مالی امروز 1401.05.18 در جهان را در این گزارش بخوانید.

شرکت فین‌تک Payl8r بهترین ارائه‌دهنده مالی مسابقه Consumer Credit Awards 2022

Payl8r، شرکت فین‌تک BNPL مستقر در منچستر، به‌عنوان فینالیست بخش «بهترین ارائه‌دهنده مالی خرده‌فروش» در رویداد Consumer Credit Awards 2022 اعلام شده است و با غول‌های اعتباری PayPal و Klarna رقابت خواهد کرد. هدف از اهدای این جایزه این است که بهترین ارائه‌دهندگان اعتبار در بریتانیا و آن دسته از شرکت‌های مالی که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند، معرفی شوند.

Financial IT

 

شرکت Fusion طرح نوآورانه خود را برای شرکت در مسابقات Risk Technology Awards 2022 ارائه داد

Fusion Risk Management, Inc. (Fusion)، ارائه‌دهنده پیشرو در حوزه‌های انعطاف‌پذیری عملیاتی، تداوم کسب‌وکار و نرم افزار و خدمات مدیریت ریسک، امروز اعلام کرد که پروژه نوآورانه خود را تحت عنوان OpRisk Scenarios Product of the Year در مسابقات Risk Technology Awards 2022 ارائه داده است. این مسابقات به میزبانی Risk.net برگزار می‌شود و فروشندگانی را معرفی می‌کند که به صنعت کمک می‌کنند تا با چالش‌های پولشویی، اعتبار، ریسک عملیاتی و مدیریت ریسک سازمانی گسترده‌تر مقابله می‌کند.

Fusion Risk Management

 

همکاری Neofy و HPS برای ارائه راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی

Neofy، ارائه‌دهنده ابر مالی دیجیتال، همکاری خود را با HPS، ارائه‌دهنده پیشرو در حوزه پرداخت، اعلام کرد. طی این مشارکت، راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.

Finextra

 

Crypto.com حضور خود را در کره جنوبی گسترش می‌دهد

Crypto.com، سریع‌ترین پلتفرم ارزهای دیجیتال در حال رشد جهان، امروز اعلام کرد که ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، PnLink Co., Ltd و ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی، OK-BIT Co، را خریداری کرده است.

Financial IT

 

Softbank با ضرر چند میلیارد دلاری ناشی از رکود فناوری مواجه است

در روزهای سخت پیش روی جمع‌آوری سرمایه فناوری مالی، SoftBank، فین‌تک پیشرو در ژاپن، در سه ماهه دوم سال میلادی 17.2 میلیارد دلار زیان را ثبت کرد.

Bloomberg

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  ⁄    =  34