با آرای مردمی؛ شرکت به پرداخت ملت برند محبوب کاربران پایانه های فروشگاهی شد

شرکت به پرداخت ملت در نهمین دوره سالانه از نظرسنجی «جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان» بعنوان محبوب ترین برند ایرانی به انتخاب استفاده‌کنندگان از کارتخوان های فروشگاهی به پرداخت ملت ، حائرتبه نخست و تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، نهمین دوره نظرسنجی سالانه «برند محبوب مصرف‌کنندگان» در100 گروه کالایی و خدماتی با حضور بیش از 1500 برند ایرانی از تاریخ 15 اردیبهشت‌ ماه لغایت 15 تیرماه سال‌ جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد.

در نهمین دوره از این جشنواره شرکت ” به پرداخت ملت” توانست از میان برندهای ارایه‌دهنده خدمات در بخش کارتخوان های فروشگاهی ، بالاترین درجه محبوبیت رامیان کاربران این حوزه را کسب نماید.

این جشنواره که با حضور برندهای مختلف ایرانی و براساس نظرسنجی و آرای هموطنان برگزار گردید ،که به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها ، بستری لازم را برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از آنها را فراهم آورد .

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت کرده و این بزرگ‌ترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  +    =  74