تازه‌ترین اخبار مالی و بانکداری جهان / تمرکز اَبَراپلیکیشن انگلیسی بر حوزه ارز دیجیتال با ۲۲ توکن جدید

سرخط اخبار امروز 1401.05.13 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

Revolut طیف گسترده‌ای از محصولات مالی را از طریق اَبَراپلیکیشن مالی خود ارائه می‌کند و رمزارز یکی از ویژگی‌های محبوب این اپلیکیشن است. اکنون، این سوپراپ تمرکز بر حوزه ارز دیجیتال را با 22 توکن جدید گسترش داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.13 در جهان را در این گزارش بخوانید.

شراکت FDM Group و nCino برای توسعه نیروی کار جهانی

FDM Group، ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای با تمرکز بر عملیات و فناوری اطلاعات، با nCino، پیشگام در بانکداری ابری و راه‌حل‌های تحول دیجیتال برای صنعت خدمات مالی جهانی، وارد همکاری شده است تا تیمی از افراد متخصص را برای کمک به پر کردن تقاضای فزاینده نیروی کار در صنعت بانکداری ارائه دهد.

Financial IT

راه‌اندازی سیستم smartLISTS برای تسهیل و مدیریت بهتر داده‌ها در حوزه جرایم مالی

تیم‌های جرایم مالی مدت‌هاست که با ادغام یکپارچه داده‌های فهرست نظارت داخلی خود در حال بررسی دقیق اطلاعات هستند. داده‌ها از منابع مختلفی مانند واحدهای اطلاعات مالی جمع‌آوری می‌شوند و اغلب در پایگاه‌های داده‌های متفاوت یا صفحات گسترده غیرقابل مدیریت نگهداری می‌شوند. در حالی که بانک‌ها مایلند این لیست‌ها را به عنوان یک منبع واحد و یکپارچه بررسی کنند، اما همچنان انتظار دارند که بتوان آن‌ها را به شکلی مناسب نیز تفکیک کنند. smartLISTS به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فهرست‌های نظارت داخلی موجود خود را مدیریت و به‌روز کنند و فهرست‌های نظارت اختصاصی جدیدی ایجاد کنند، که به نوبه خود می‌تواند برای مطابقت با مشتریان آینده و موجود استفاده شود.

Finextra

همکاری بانک آسیایی TBC و شرکت Kong

TBC Bank، یک موسسه مالی پیشرو در منطقه قفقاز و آسیای مرکزی، با اجرای فناوری Kong Enterprise، پلتفرم API بومی ابری، زمان ورود به بازار محصولات و خدمات جدید و پیشرفته را تا 40 درصد کاهش داده است. با حذف نیاز به لایه یکپارچه‌سازی متمرکز و کاهش منابع مرتبط، فناوری شرکت Kong نه تنها فرآیندهای نوآوری را در بانک ساده کرده است، بلکه هزینه‌ها را تا یک سوم کاهش داده است.

UK Tech News

VNX روش‌های پرداخت ویزا و مسترکارت را به پلتفرم توکنیزه‌شده بومی خود اضافه می‌کند

VNX، اولین پلتفرم اروپایی تحت نظارت برای سرمایه‌گذاری در فلزات گران‌بها، اکنون کارت‌های اعتباری اصلی ویزا و مسترکارت را به عنوان گزینه‌های پرداخت در پلتفرم اصلی خود می‌پذیرد. این روش امکان استفاده از پلتفرم طلای توکنیزه‌شده VNX را بدون نیاز به استفاده از پرداخت‌های رمزنگاری یا حواله‌های دست و پاگیر براس سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

Financial IT

تمرکز بر حوزه ارز دیجیتال با 22 توکن جدید

Revolut، اَبَر اپلیکیشن مالی با 20 میلیون مشتری در سراسر جهان، امروز با انتشار 22 توکن رمزنگاری جدید، پیشنهادات سرمایه‌گذاری خود را گسترش داد.

Revolut اکنون بیش از 80 ارز دیجیتال پشتیبانی شده در اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده رشد 8 برابری نسبت به ابتدای سال 2021 است.

روش‌های مختلفی برای خرید و فروش کریپتو در Revolut وجود دارد: مشتریان می‌توانند سفارش خود را متوقف یا محدود کنند تا مجبور نباشند بازار را زمان‌بندی کنند یا از ویژگی خرید تکرارشونده استفاده کنند.

مشتریان همچنین می‌توانند در طول خرید روزانه خود، پول خرد را جمع‌آوری کرده و آن را به‌عنوان ارز دیجیتال مورد نظر خود کنار بگذارند.

Financial News London

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3