تمرکز نخستین نئوبانک بریتانیایی بر ایجاد زیرساخت‌های جدید بانکداری دیجیتال

Monument Bank، اولین نئوبانک بریتانیا با تمرکز بر نیازهای حدود 4.8 میلیون قشر ثروتمند، با Persistent Systems، ارائه‌دهنده مهندسی دیجیتال جهانی برای ایجاد یک پلتفرم بانکداری دیجیتال سفارشی و بومی ابری برای خدمات وام‌دهی و سپرده‌گذاری، شریک شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مشتریان هدف Monument معمولاً در مضیقه زمانی هستند و اغلب احساس می‌کنند که توسط سایر ارائه‌دهندگان بانکی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. ماموریت Monument این است که با ارائه راه‌حل‌های هوشمند، کارآمد و انعطاف‌پذیر به مشتریان خود کمک کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنند.

در واقع، Persistent طراحی و برنامه‌ریزی سیستم‌های فناوری Monument را بر عهده داشته و متعاقباً به ساخت معماری سیستم‌های سفارشی بانک به روشی انعطاف‌پذیر کمک می‌کند. رویکرد building block امکان افزودن و تعویض اجزای جدید را در طول زمان برای استفاده از آخرین نوآوری‌ها فراهم می‌کند و به Monument اجازه می‌دهد چندین فناوری مبتنی بر نرم‌افزار به‌عنوان سرویس را انتخاب و ادغام کند.

Monument بر ارائه خدمات استثنایی و با ارزش به مشتریان متمرکز شده است که توسط مجموعه‌ای از راه‌حل‌های خلاقانه، شرکت‌هایی با یک هدف و فناوری ابری امکان‌پذیر شده است. Persistent با کمک به ایجاد معماری بانکی که خدمات را با یک پلتفرم سازگار و مبتنی بر ابر ترکیب می‌کند، از جمله مؤلفه‌هایی برای ارائه کربنکینگ، مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات پرداخت، مبارزه با پولشویی/شناخت مشتری، دفتر کل مرکزی و گزارش‌های نظارتی، در پیشبرد اهداف استراتژیک بانک نقش بسزایی داشته است.

Monument بر بازار مشتریان “ثروتمند” متمرکز است که شامل حرفه‌ای های تجاری، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران املاک می‌شود. Monument پس از دریافت مجوز کامل بانکداری خود در ماه نوامبر، به سرعت وام‌های سرمایه‌گذاری املاک و طیف اولیه محصولات پس‌انداز خود را با استفاده از قابلیت‌های درون برنامه‌ای پیشرفته برای تعامل با مشتری راه‌اندازی کرد. این شرکت به افزایش دامنه محصولات و خدمات خود برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان ثروتمند خود ادامه خواهد داد.

 

منبع: Financial IT

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36