تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / توسعه و تداوم حضور فین‌تک جهانی در آسیا و اقیانوسیه

سرخط اخبار امروز 1401.05.12 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت Broadridge Financial Solutions، یکی از رهبران جهانی فین‌تک، برای تقویت و رشد بهترین پیشنهادات در سطح خود، افتتاح دفتر جدیدی را در سنگاپور، به عنوان دفتر مرکزی حوزه آسیا و اقیانوسیه، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.12 در جهان را در این گزارش بخوانید.

Broadridge حضور خود را در آسیا و اقیانوسیه توسعه می‌دهد

شرکت Broadridge Financial Solutions، یکی از رهبران جهانی فین‌تک، برای تقویت و رشد بهترین پیشنهادات در سطح خود، افتتاح دفتر جدیدی را در سنگاپور، به عنوان دفتر مرکزی حوزه آسیا و اقیانوسیه، اعلام کرد. در میان رشد مداوم و گسترش فرصت‌ها برای حمایت از مشتریان خدمات مالی در سراسر منطقه، این سرمایه‌گذاری تعهد عمیق Broadridge را در بازار نشان می‌دهد.

Broadridge

 

شراکت Lerex Technology و ID-Pal در راستای ساده‌سازی مطابقت با مقررات ضدپولشویی و بهبود فرآیند ورود در بازارهای جدید

ID-Pal، ارائه‌دهنده راه‌حل تأیید هویت، با Lerex Technology، ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت، برای کمک به فرایند تأیید هویت، تأیید الکترونیکی، مبارزه با پولشویی (AML) و شناخت مشتری (KYC) وارد همکاری شدند. طی این همکاری، ID-Pal از فناوری Lerex بهره می‌جوید تا فرایند با انطباق با قوانین مبارزه با پولشویی و جذب مشتریان جدید به طور یکپارچه در چندین بازار اروپایی هرچه بیشتر ساده شود.

Member.fintech.global

 

همکاری بانک Monument و Persistent Systems ایجاد زیرساخت‌های جدید بانکداری دیجیتال

Monument Bank، اولین نئوبانک بریتانیا با تمرکز بر نیازهای 4.8 میلیون ثروتمند، با Persistent Systems، ارائه‌دهنده مهندسی دیجیتال جهانی برای ایجاد یک پلتفرم بانکداری دیجیتال سفارشی و بومی ابری برای خدمات وام‌دهی و سپرده‌گذاری، شریک شده است.

AP News

 

مشارکت TrueLayer و WealthOS

TrueLayer، پلتفرم بانکداری باز پیشرو در اروپا، امروز همکاری خود را با WealthOS، پلتفرم نوآورانه نرم‌افزار به‌عنوان سرویس که پذیرش دیجیتال و نوآوری را برای مدیران ثروت تسریع می‌کند، اعلام کرد. طی این همکاری، مزایای پرداخت‌های بانکی فوری ـ سرعت بهبود یافته، ارتقای تجربه مشتری و امنیت، با هزینه عملیاتی کمتر ـ به فرآیند تامین مالی حساب افزوده می‌شود.

The Paypers

 

Elfin Market نخستین کارت پرداخت همتا به همتا را راه‌اندازی کرد

Elfin Market، وام‌دهنده همتا به همتا مستقر در بریتانیا، اعلام کرد که “Elfin Card” جدید، نخستین کارت پرداخت همتا به همتا در جهان، را راه‌اندازی کرده است. این مستر کارت اعتباری جدید به مشتریان روشی انعطاف‌پذیر برای استفاده از حساب‌های اعتباری خود، در کنار انتقال بدون کارمزد و تقریباً فوری به حساب بانکی آنها (بدون کارمزد پیش پرداخت نقدی) را می‌دهد.

Innovate Finance

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  55