تسهیل هرچه بیشتر فرایند تایید هویت

OneID، شرکت فناوری فعال در حوزه تایید هویت مستقر در بریتانیا، اعلام کرد که با DocuSign همکاری می‌کند تا تأیید هویت گواهی‌شده دولتی را برای راه‌حل امضای الکترونیکی این شرکت، eSignature، ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس گزارش UK Finance، تقلب و کلاهبرداری در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است و در بریتانیا به 1.4 میلیارد پوند در سال 2021 رسیده است. کانون این مشکل رو به رشد، جعل هویت است. طبق این گزارش، تقریباً 40 درصد از ضررهای حوزه کلاهبرداری‌های مبتنی بر اپلیکیشن به جعل هویت مربوط می‌شود.

ادغام OneID با DocuSign به حل مشکل کلاهبرداری‌های اینترنتی کمک می‌کند و تضمین می‌کند که وقتی فردی سندی را امضا می‌کند، هویت او با استفاده از فناوری تأیید هویت که برای بیش از 40 میلیون شهروند بریتانیا قابل استفاده است، به طور ایمن تأیید می‌شود. مهم‌تر از همه، این فناوری با حذف نیاز به بررسی‌های اضافی، اصطکاک را کاهش می‌دهد و افراد را قادر می‌سازد تا با چند کلیک و در عرض چند ثانیه هویت خود را احراز کنند.

کاربران با DocuSign eSignature، می‌توانند تقریباً از هر کجای دنیا، با مشتریان فعلی از جمله LinkedIn، AstraZeneca و Unilever، اسناد را به‌طور امن ارسال و امضا کنند. ادغام این شرکت با OneID، اقدامات ایمنی را برای کاربران بریتانیایی افزایش خواهد داد.

OneID افراد را قادر می‌سازد تا هویت خود را به سرعت و به‌طور مؤثر به روشی ایمن تأیید کنند. این شرکت همچنین داده‌های تأیید شده بانک را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی نیاز به هیچ فرآیند ثبت‌نامی ندارد، هیچ گونه اطلاعات شخصی را ذخیره نمی کند، و نیاز به اسکن گذرنامه یا گرفتن سلفی برای احراز هویت آنلاین را نیز حذف می‌کند.

 

منبع: Financial IT

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄  11  =