تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / تسهیل خرید رمزارز برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر

سرخط اخبار امروز 1401.05.11 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روز گذشته، شرکت‌ها و فین‌تک‌های بزرگ جهان در پی همکاری و ادغام بیشتر بودند. از جمله اقدامات مهم این روز ادغام شرکت‌های iToken و Mercuryo برای تسهیل خرید رمزارز برای بیش از 10 میلیون کاربر بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.11 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

همکاری OneID و DocuSign برای تسهیل فرایند تایید هویت

OneID، شرکت فناوری فعال در حوزه تایید هویت مستقر در بریتانیا، اعلام کرد که با DocuSign همکاری می‌کند تا تأیید هویت گواهی شده دولتی را برای راه‌حل امضای الکترونیکی این شرکت، eSignature، ارائه دهد.

ادغام OneID با DocuSign به حل مشکل کلاهبرداری‌های اینترنتی کمک می‌کند و تضمین می‌کند که وقتی فردی سندی را امضا می‌کند، هویت او با استفاده از فناوری تأیید هویت که برای بیش از 40 میلیون شهروند بریتانیا قابل استفاده است، به طور ایمن تأیید می‌شود.

Financial IT

همکاری Polygon و Techstars در حوزه فناوری وب3

Polygon، پلتفرم پیشرو در حوزه مقیاس‌بندی و توسعه زیرساخت‌های اتریوم، و Techstars، شرکت سرمایه‌گذاری جهانی که دسترسی به سرمایه، راهنمایی فردی و برنامه‌نویسی سفارشی‌سازی شده را برای کارآفرینان در مراحل اولیه فراهم می‌کند، همکاری مشترکی را اعلام کرده‌اند.

طی این همکاری، تم وب3 در برنامه شتاب دهنده Techstars لندن در سه ماه نخست سال  2023اعمال می‌شود.

The Paypers

ادغام شرکت‌های iToken و Mercuryo برای تسهیل خرید رمزارز برای بیش از 10 میلیون کاربر

iToken، شرکت کیف پول رمزارز پیشرو در حوزه دیفای (DeFi)، با شرکت Mercuryo، پلتفرم راه‌حل پرداخت جهانی، ادغام می‌شود.

علاوه بر سهولت دسترسی به دنیای فناوری دیفای، این مشارکت کاربران iToken را قادر می‌سازد تا به سرعت و با امنیت از روش‌های پرداخت ترجیحی و محلی خود برای خرید بیش از 20 ارز دیجیتال مختلف استفاده کنند.

Finextra

درامد 30.4 میلیون دلاری بانک دیجیتالی Grasshopper

Grasshopper، بانک دیجیتال آمریکایی که به SMEها و کارآفرینان خدمات ارائه می دهد، 30.4 میلیون دلار جذب کرده است.

در طول سال گذشته، این بانک کل پلتفرم فناوری خود را از سیستم کربنکینگ و میان‌افزار API گرفته تا افتتاح حساب دیجیتال، بانکداری دیجیتال و سیستم‌های پیشگیری از کلاهبرداری بازسازی کرده است.

American Banker

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  14  =  19